درود بر تمامی کاربران گرامی پردیس گیم. اکنون با مجموعه موسیقی متن 6 بازی خاطره انگیز دیگر از کنسول سگا جنسیس/مگادرایو در خدمت شما هستیم.

کنسول سگا جنسیس (که در کشور ما با نام ژاپنی آن یعنی مگادرایو شناخته می‌شود) و بازی‌های آن جزئی از خاطرات قدیمی و شیرین بسیاری از ما هستند. با این که مدت‌ها از زمان عرضه شدن این بازی‌ها می‌گذرد، آنها همچنان جذابیت خاص خودشان را حفظ کرده‌اند و ما قصد داریم تا باری دیگر، یاد و خاطره آن‌ها را برای شما زنده کنیم. به خاطر همین و با وجود این که قرار بود دیگر مجموعه‌ای برای این کنسول وجود نداشته باشد، به سراغ 6 بازی محبوب دیگر از این کنسول رفته‌ایم و مجموعه کامل موسیقی‌های آن‌ها را برای شما همراهان عزیزمان در پردیس گیم قرار داده‌ایم.

SEGA Genesis Collection 4

آلبوم‌های موجود در مجموعه: Sonic the Hedgehog 3 - Ecco: The Tides of Time - Castlevania: Bloodlines - Golden Axe - Golden Axe II - Strider 1

تعداد قطعات موسیقی: 120 قطعه

کیفیت: 192 تا 320 کیلوبیت بر ثانیه - MP3

آهنگسازان: Michiru Yamane, Spencer Nilsen, Tohru Nakabayashi, You Takada, Naofumi Hataya, Junko Tamiya, Setsuo Yamamoto, Etsuko Yoneda, Brad Buxer, Bobby Brooks, Darryl Ross, Geoff Grace, Doug Grigsby III, Scirocco, Howard Drossin, Michael Jackson

دانلود موسیقی متن

دانلود با لینک کمکی از مدیافایر (حجم فایل: 515.52 مگابایت)

پسورد فایل: P@rd1sGame

دانلود تعدادی از موسیقی های منتخب

Strider - Stage 1

Golden Axe - Wilderness

Golden Axe II - Ravaged Village

Ecco: The Tides of Time - Blue Dream

(Castlevania: Bloodlines - Reincarnated Soul (Stage 1 BGM

Sonic the Hedgehog 3 - Icecap Zone Act 1

در نهایت شما همراهان عزیز ما در پردیس گیم می‌توانید سایر موسیقی‌های این طرح را از تاپیک زیر دانلود کنید و موسیقی‌های متن درخواستی خود را نیز به اشتراک بگذارید تا برای شما قرار گیرد:

موسیقی بازی ها (فصل دوم): آهنگ های درخواستی

منبع متن: pardisgame