صبح امروز سازنده Age of Empires: Definitive Edition اعلام نمود که تاریخ انتشار عنوان در دست ساخت آن‌ها از ۱۹ اکتبر، به اوایل سال ۲۰۱۸ موکول شده است. عنوان Age of Empires: Definitive Edition برای عرضه در تاریخ ۱۹ اکتبر (۲۷ مهر) در نظر گرفته شده بود، اما امروز صبح تیم توسعه‌دهنده بازی در وب‌سایت خود […]

Age of Empires: Definitive Edition تا سال ۲۰۱۸ تاخیر خورد

صبح امروز سازنده Age of Empires: Definitive Edition اعلام نمود که تاریخ انتشار عنوان در دست ساخت آن‌ها از ۱۹ اکتبر، به اوایل سال ۲۰۱۸ موکول شده است.

عنوان Age of Empires: Definitive Edition برای عرضه در تاریخ ۱۹ اکتبر (۲۷ مهر) در نظر گرفته شده بود، اما امروز صبح تیم توسعه‌دهنده بازی در وب‌سایت خود بصورت رسمی خبر تاخیر آن را اعلام کردند. در حال حاضر گفته شده که این عنوان برای انتشار در اوایل سال ۲۰۱۸ برنامه‌ریزی شده، و هیچگونه تاریخ دقیقی ذکر نشده است. با این حال، تیم سازنده از بازیکنان دعوت به شرکت در بتای خصوصی عنوان مذکور می‌کند.

زمانی که تصمیم گرفتیم عنوان اصلی Age of Empires را با نام Age of Empires: Definitive Edition بازنشر کنیم، صحبت‌های بسیاری در مورد عمق این بازسازی انجام شد. چالش موجود در بازنشر یک عنوان کلاسیک تنها در یک چیز خلاصه می‌شود: این یک بازی قدیمی است و سزاوار برخوردی با احترام است. در عین حال نیز شاهد تغییراتی در نوع زندگی‌ها، سبک‌های پرطرفدار، قواعدی که بصورت مداوم در حال دگرگونی هستند، پیشرفت فناوری و انتظارات بازیکنان بوده‌ایم. بحث تغییرات چیزی است که بمانند سایر سبک‌ها در مورد Real-Time Strategy نیز صدق می‌کند. بنابراین، چالش پیش‌روی ما این است که تجربه بازی را بمانند همانطور که در گذشته در یادها مانده، بازطراحی کنیم. چگونه می‌توان جذابیت‌های اولین تجربه را حفظ نمود، و در عین حال آن را مدرن‌تر کرد؟

برهمین اساس بجای عرضه عنوان Age of Empires: Definitive Edition در تاریخ ۱۹ اکتبر، ما از کاربران بی‌شماری دعوت بعمل می‌آوریم تا در بتای خصوصی بازی شرکت کنند، تا این امکان برای ما فراهم شود که بازی را در بخش‌های: تک‌نفره، بالانس‌های چندنفره و… ارزیابی و بررسی کنیم. هم‌اکنون نمی‌توانیم به تاریخ انتشار دقیقی اشاره کنیم، اما اوایل سال ۲۰۱۸ را جهت عرضه بازی در نظر گرفته‌ایم. درطول این مدت (از هم‌اکنون تا زمان عرضه)، ما به مشارکت کاربران در بتای بازی نیاز داریم تا بازخوردها را جمع‌آوری، رقابت‌های چندنفره بیشتری برگزار کرده و اطمینان حاصل کنیم Age of Empires: Definitive Edition همان نسخه‌ای است که شما می‌خواهید.

همانطور که در متن خبر اشاره شد، عنوان Age of Empires: Definitive Edition قرار است در تاریخ نامعلومی در اوایل سال ۲۰۱۸ بصورت انحصاری برای رایانه‌های شخصی منتشر شود.

منبع متن: gamefa