Horizon Zero Dawn یکی از بهترین و زیباترین بازی‌های منتشر شده برای PlayStation 4 محسوب می‌شود و طرفداران پرشمار این بازی بزودی می‌توانند تا اولین گسترش‌دهنده‌ی داستانی آن که The Frozen Wilds نامیده شده است را تجربه کنند. The Frozen Wilds در تاریخ 16 آبان‌ماه با قیمت 20 دلار منتشر می‌شود. برای اجرای این DLC باید حتما بازی اصلی را نیز داشته باشید. به گزارش پردیس‌گیم، حال سوالی که ممکن است برای شما پیش بیاید این است که آیا پس از The Frozen Wilds نیز شاهد گسترش‌دهنده‌های داستانی بیشتری نیز خواهیم بود؟

استودیو سازنده‌ی بازی یعنی Guerrilla Games در صفحه توئیتر خود به طور رسمی تایید کرد که The Frozen Wilds اولین و آخرین گسترش‌دهنده‌ی داستانی بازی محسوب می‌شود. در این توئیت آمده است:

آیا The Frozen Wilds آخرین DLC داستانی بازی است؟

بله؛ The Frozen Wilds تنها گسترش‌دهنده‌ی داستانی است که ما برای Horizon Zero Dawn منتشر می‌کنیم.

عنوان Horizon Zero Dawn اسفندماه سال گذشته برای PS4 منتشر شد و ما در نقد خود بر این بازی امتیاز 9 را به آن اعطا کردیم. در بخشی از این نقد به قلم "علیرضا رزمجویی" آمده است"

"هورایزن: زیرو داون" حتی با تمام انتظارات و هایپ پیرامون خود، غافلگیر‌کننده است. "گریلا گیمز" تجربه‌ای نفس‌گیر و تحسین‌برانگیز را خلق کرده است که آغاز دورانی جدید را برای این استدیو نوید می‌دهد. دورانی که احتمالا پر از ربات‌های عظیم‌الجثه و هلگاست‌های فراموش شده خواهد بود!"


منبع متن: pardisgame