Final Fantasy XV

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Wccftech، بازی Final Fantasy XV قرار است که با نام Final Fantasy XV Windows Edition برای PC عرضه شود و همچنین بازی دارای پشتیبانی اختصاصی برای Xbox One X خواهد بود. اخیرا کارگردان بازی آقای "هاجیمه تاباتا" در مصاحبه‌ای به مرور مسیر توسعه بازی بر روی PC و البته توانایی‌های کنسولِ جدید Microsoft پرداخته است. در بخشی از این مصاحبه آمده است:

"من شخصا فکر نمی‌کنم که با کنسول‌ها محدود شده‌ایم. مثلا Xbox One X یک کنسول بسیار جذاب برای بازی‌سازان است و من همیشه منتظر بودم که چنین کنسولی وارد خانواده‌ی Xbox شود. انتظار من این است که بر روی این کنسول، فریم‌ریت بازی Final Fantasy XV به بالای 30 برسد."

همچنین آقای تاباتا گفت که مسیر توسعه‌ی نسخه‌های کنسولی Final Fantasy XV بسیار سخت‌تر از نسخه PC بود:

"ساخت نسخه‌های کنسولی بازی 100 برابر سخت‌تر از نسخه PC بود. دلیلش این است که برای نسخه‌ی کنسولی ما باید تمامی کارهای حوزه‌ی ساخت را از ابتدا در موتور گرافیکی انجام می‌دادیم و همه چیز از صفر شروع شد اما شرایط نسخه PC بسیار تفاوت دارد. همچنین در مورد نسخه PC هدف ما این است که حتی اگر گیمرها نسخه کنسولی را نیز رفته باشند، باز هم آنرا تجربه کنند. علاوه بر این با ساخت نسخه PC مهارت‌های ما در توسعه‌ی بازی نیز افزایش پیدا کرد؛ با PC ما توانستیم که بالاترین و بروزترین تنظیمات گرافیکی را در Final Fantasy XV قرار دهیم."

جالب است بدانید که FINAL FANTASY XV حتی بر روی ‌PC‌های چهار سال پیش نیز بدون مشکل اجرا می‌شودFinal Fantasy XV Windows Edition در تاریخ نامشخصی از سال آینده میلادی منتشر خواهد شد.

منبع متن: pardisgame