Crazy Justice یک بازی شوتر سوم شخص می‌باشد که توسط استودیو Black Riddles و برای پلتفرم‌های PS4، Xbox One ، Switch و PC در حال ساخت است. حال به نظر می‌رسد که در اقدامی کم‌سابقه، سازندگان Crazy Justice قصد دارند تا یکی از وسیع‌ترین حالت‌های بازی آنلاین یکپارچه یا همان Cross-Play را برقرار کنند. به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از DSO Gaming، استودیو Black Riddles اعلام کرد که بازی تحت توسعه‌ی آن‌ها بین سه پلتفرم PC ، Nintendo Switch و Xbox One دارای قابلیت کراس‌پلی خواهد بود. 

این بازی توسط موتور گرافیکی شرکت Epic که Unreal 4 نامیده می‌شود، ساخته شده است و در آن شما نقش قهرمانانی را ایفا می‌کنید که باید جهان را از دست نیروهای شرور نجات دهید. گیم‌پلی بازی بسیار اکشن و سریع است و شما به مرور زمان و با کسب امتیازات بیشتر می‌توانید قهرمانانی قوی‌تر و سلاح‌هایی پیشرفته‌تر را کسب کنید. 

به گفته‌ی سازندگان با اینکه تمرکز اصلی در Crazy Justice بر روی حالت چندنفره و آنلاین است اما بازی از حالت تکنفره و داستانی نیز پشتیبانی می‌کند. در این بخش شما می‌توانید که قصه‌های قهرمانان مختلف بازی را بصورت یک نفره و آفلاین یا دو نفره و آنلاین تجربه کنید.

در انتها از شما دعوت می‌کنیم که تریلر جدید بازی Crazy Justice در مورد قابلیت کراس‌پلی را تماشا کنید:

 

دانلود با کیفیت SD - دانلود با کیفیت HD

منبع متن: pardisgame