به تازگی جدیدترین بروزرسانی بازی شبیه‌ساز بسکتبال NBA 2K18 منتشر شده است که تغییرات کاربردی و ارزش‌مندی را در بازی اعمال خواهد کرد. جزئیات و اطلاعات بیشتر در ادامه قابل مشاهده است. جدیدترین بروزرسانی بازی محبوب NBA 2K18، قصد دارد تا برخی از مشکلات فنی و گیم پلی بازی را حل کند و محتویات جدیدی […]

انتشار جدیدترین بروزرسانی بازی NBA 2K18

به تازگی جدیدترین بروزرسانی بازی شبیه‌ساز بسکتبال NBA 2K18 منتشر شده است که تغییرات کاربردی و ارزش‌مندی را در بازی اعمال خواهد کرد. جزئیات و اطلاعات بیشتر در ادامه قابل مشاهده است.

جدیدترین بروزرسانی بازی محبوب NBA 2K18، قصد دارد تا برخی از مشکلات فنی و گیم پلی بازی را حل کند و محتویات جدیدی را به بازی اضافه کند. یکی از این محتویات جدید، اضافه شدن لباس‌های کلاسیک و قدیمی تیم‌های پرطرفدار شارلوت هورنتس (Hornets)، لس آنجلس لیکرز (Lakers) و فینیکس سانز (Suns) است که بدون شک، طرفداران این تیم‌ها از تغییر، خوشحال خواهند شد. همچنین ۵ کفش جدید برای بازیکنان تیم‌ها، از دیگر محتویات اضافی و جدید بازی است.

همچنین همان طور که گفته شد، این بروزرسانی بعضی از مشکلات بازی در بخش گیم پلی را هم حل کرده است و تغییراتی را در آن ها ایجاد کرده است. به عنوان مثال، از این به بعد، تنوع و مختلف بودن مصدوم شدن بازیکنان افزایش داشته است و این بازیکنان، به صورت جزئی تر مصدوم خواهند شد. همچنین تا قبل از انتشار این این آپدیت، بیشترین درصد مصدومیت بازیکنان، از ناحیه مچ پای چپ بود و حال در این بروزرسانی، این نوع مصدومیت کمتر دیده می‌شود.

بخش دریبل زدن بازیکنان و پاس‌های ارسالی به گوشه‌های زمین، به طرز قابل توجه‌ای بهبود داشته اند و در گیم پلی بازی، تعادل بیشتری ایجاد شده است. همچنین طبق یکی از مشکلات گزارش شده از سوی کاربران، در برخی از مواقع، تیم بازنده هم در پایان بازی، به خوشحالی و پای‌کوبی می‌پرداخت که واقعا عجیب بود. حال با انتشار این بروزرسانی، دیگر از این مشکل عجیب، خبری نیست.

این بروزرسانی، تغییرات جزئی زیادی را در بازی اعمال کرده است که برای مطالعه آن ها، می‌توانید به اینجا مراجعه کنید.

منبع متن: gamefa