Hunt: Showdown عنوان چندنفره‌ای است که بدست سازندگان سری Crysis یعنی استودیوی کرایتیک ساخته می‌شود و حال قرار است بازی به‌صورت دسترسی زودهنگام استیم منتشر گردد. Crytek توسعه دهند‌ی بازی، شرکتی که شاید خیلی ها آن را با عناوین بزرگی مانند، Far Cry، سری بازی معروف Ryse: Sone of Rome ، Crysis ، عنوان Robinson: The Journey و […]

عنوان Hunt: Showdown به‌صورت دسترسی زودهنگام استیم قابل بازی خواهد بود

Hunt: Showdown عنوان چندنفره‌ای است که بدست سازندگان سری Crysis یعنی استودیوی کرایتیک ساخته می‌شود و حال قرار است بازی به‌صورت دسترسی زودهنگام استیم منتشر گردد.

Crytek توسعه دهند‌ی بازی، شرکتی که شاید خیلی ها آن را با عناوین بزرگی مانند، Far Cry، سری بازی معروف Ryse: Sone of Rome ، Crysis ، عنوان Robinson: The Journey و خیلی بازی‌های دیگر بشناسند.

Magnus Larbrant، کارگردان بازی، درباره نسخه Early Access استیم بازی چنین گفت:

من فکر میکنم دسترسی زودهنگام استیم برای بازی‌مان بهترین چیزی است که می‌تواند اتفاق بیوفتد. ما باید به‌صورت کامل بازی‌بازان را در روند توسعه درگیر کنیم. ما می‌خواهیم سلاح‌های بیشتری به بازی اضافه کنیم، شکارچیان بیشتر، نقشه‌های بیشتر، هیولاهای بیشتر، بخش‌های تازه، آیتم‌های بیشتر برای ساخت و… ما می‌خواهیم از زمان‌مان استفاده کنیم تا Hunt: Showdown بازی شود که همیشه می‌خواستیم.

عرضه بازی Hunt: Showdown برای دسترسی زودهنگام آنقدرها هم عجیب نیست. ما شاهد موفقیت چشمگیر عناوین دسترسی زودهنگامی چون PlayerUnknown’s Battlegrounds و Fortnite بودیم.

ما نمی‌دانیم که بازی قرار است در چه زمانی به دسترسی زودهنگام اضافه شود اما شما می‌توانید صفحه استیم بازی را در اینجا چک کنید.

برای آن هایی که نمی‌دانند عنوان Hunt: Showdown احتصاصا توسط Crytek آمریکا بعد از معرفی در ژوئن ۲۰۱۴ در دست توسعه قرار داشت. زمینه و سبک بازی (که البته به نام Hunt: Horrors of the Gilded Age شناخته می‌شد) یک نوع همکاری چند نفره (co-op) بود که یک زمینه‌ی روحانی و معنوی در دل تاریکی‌ها داشت. سپس در ماه بعد یعنی ۳۰ جولای، کرایتک اعلام کرد که قسمتی از ساختار بازی باید توسط مقر اصلی کرایتک بازسازی و توسعه داده شود و پس از آن شعبه‌ی امریکایی کرایتک نیز تعطیل شد. سپس بازی توسط کرایتک دوباره در می ۲۰۱۷ توسعه داده شد و آن را اکنون به نام جدید آن یعنی Hunt: Showdown می‌شناسیم.

این بازی برای رایانه‌های شخصی توسعه داده شده است و همچنین شامل نسخه‌‌ای برای کنسول‌ها نیز می‌باشد. هنوز تاریخ مشخصی برای عرضه‌ی Hunt: Showdown مشخص نشده است. شما می‌توانید یکی از تریلرهای بازی را در اینجا مشاهده کنید.

منبع متن: gamefa