مدیرعامل گرباکس (Gearbox) یعنی رندی پیچ‌فورد (Randy Pitchford) در توئیت‌های اخیرش از توجه Borderlands 3 به بخش تک‌نفره و آفلاین و همچنین مکانیک‌ها و ویژگی‌های جدید در این عنوان به شدت مورد انتظار گفته است. پیچ‌فورد در جواب به سوال یکی از طرفداران در توئیتر، به این موضوع اشاره نموده که Borderlands 3 هم به بخش […]

مدیرعامل گرباکس جزئیاتی از Borderlands 3 را به اشتراک گذاشت

مدیرعامل گرباکس (Gearbox) یعنی رندی پیچ‌فورد (Randy Pitchford) در توئیت‌های اخیرش از توجه Borderlands 3 به بخش تک‌نفره و آفلاین و همچنین مکانیک‌ها و ویژگی‌های جدید در این عنوان به شدت مورد انتظار گفته است.

پیچ‌فورد در جواب به سوال یکی از طرفداران در توئیتر، به این موضوع اشاره نموده که Borderlands 3 هم به بخش آفلاین و هم به بخش آنلاین توجه دارد، گرچه طبق معمول، به‌طور کامل و واضح از این عنوان نام نبرده است:

من این ایده‌ی غارت‌ها و جمع‌آوری منابع را دوست دارم و به نوعی در این زمینه در سبک تیراندازی اول‌شخص پیشگام بودیم. من همچنین تجربه‌ی آنلاین را دوست دارم، ولی ما می‌خواهیم که این بازی برای بازیکنان آفلاین هم باشد.

علاوه بر این، پیچ‌فورد گفته که مدام در حال خلق مکانیک‌ها و ایده‌های جدید هستند و تلاش زیادی را برای این بازی به کار برده‌اند:

ممنون! این بازی حاصل یک تلاش و کوشش تیمی است! همین الان که در حال تایپ هستم، در حال ساخت چیزهای جدیدی هستیم!

Borderlands 3 در حال حاضر تاریخ عرضه‌ی مشخصی ندارد و حتی به‌صورت رسمی معرفی نشده و نمی‌دانیم که نام کامل و دقیق آن چیست! با این حال، تایید شده که چنین عنوانی در دست توسعه قرار دارد و ۹۰ درصد استودیوی گرباکس برروی آن متمرکز هستند.

منبع متن: gamefa