شرکت هواوی تا ساعاتی دیگر و دقیقاً در ساعت ۱۵:۳۰ دقیقه به وقت ایران، یک کنفرانس خبری را در شهر مونیخ آلمان برگزار خواهد کرد، که به معرفی جدیدترین پرچم دار این شرکت موسوم به Mate 10 اختصاص خواهد یافت. با وجود آن که تلفن همراه Mate 9 محصولی بسیار جذاب بود که با واکنش […]

پوشش زنده کنفرانس خبری رونمایی از Mate 10 ساعت ۱۵:۳۰

شرکت هواوی تا ساعاتی دیگر و دقیقاً در ساعت ۱۵:۳۰ دقیقه به وقت ایران، یک کنفرانس خبری را در شهر مونیخ آلمان برگزار خواهد کرد، که به معرفی جدیدترین پرچم دار این شرکت موسوم به Mate 10 اختصاص خواهد یافت.

با وجود آن که تلفن همراه Mate 9 محصولی بسیار جذاب بود که با واکنش مثبت منتقدان نیز روبرو شد، به نظر می رسد شرکت هواوی راه دشواری برای بهبود آن پیش رو داشته باشد. البته وجود برخی مشکلات نظیر استفاده از فرمت HEVC برای ضبط تصاویر ویدیویی که با بسیاری از نرم افزارها و وب سایت های به اشتراک گذاری آنلاین فیلم مانند YouTube ناسازگار بود، برای کاربران دشواری هایی ایجاد کرد.

انتظار می رود در جدیدترین پرچم دار این شرکت از چیپ ست Kirin 970 استفاده شود که در نمایشگاه IFA گذشته که در شهر برلین آلمان برگزار شد، به صورت رسمی رونمایی شد.

البته شرکت هواوی چندین محصول مختلف از خانواده Mate 10 را معرفی خواهد کرد که مهم ترین آن ها بدون شک گوشی هوشمند Mate 10 Pro خواهد بود که به صفحه نمایش بدون حاشیه مجهز شده است و اندکی پیش تصاویر آن در فضای مجازی منتشر شد. علاوه بر گوشی پرچم دار این شرکت، در این مراسم نسخه استاندارد Mate 10 و مدل ضعیف تر Mate 10 Lite نیز به صورت رسمی معرفی خواهند شد.

 

ورود به صفحه پوشش زنده

 

منبع متن: gamefa