پس از مدت‌ها بی‌اطلاعی از عنوان Cyberpunk 2077، اخبار نه‌ چندان جالبی از سی‌دی پراجکت رد (CD Projekt RED) منتشر شده‌ است که بنا بر آخرین گزارشات، چهار تن از مهم‌ترین اعضای توسعه Cyberpunk 2077، از این تیم جدا شده‌اند. زمان زیادی است که Cyberpunk 2077 در مراحل توسعه قرار دارد و به نظر می‌رسد […]

گزارش – برخی از بهترین توسعه‌دهندگان Cyberpunk 2077، سی‌دی پراجکت رد را ترک کرده‌اند

پس از مدت‌ها بی‌اطلاعی از عنوان Cyberpunk 2077، اخبار نه‌ چندان جالبی از سی‌دی پراجکت رد (CD Projekt RED) منتشر شده‌ است که بنا بر آخرین گزارشات، چهار تن از مهم‌ترین اعضای توسعه Cyberpunk 2077، از این تیم جدا شده‌اند.

زمان زیادی است که Cyberpunk 2077 در مراحل توسعه قرار دارد و به نظر می‌رسد که تا عرضه‌اش زمان زیادی باقی مانده است. طبق گزارشات چهار تن از مهم‌ترین کارکنان سی‌دی پراجکت رد، این استودیو را ترک کرده‌اند که مشخصا این موضوع کمکی به عرضه سریع‌تر Cyberpunk 2077 نخواهد کرد.

ماتئوژ پیاشیویچ (Mateusz Piaskiewicz)، طراح ارشد مراحل، درک پترسون (Derek Patterson)، تهیه‌کننده ارشد گیم‌پلی، اوویدیو ترایان واسیلچو (Ovidiu Traian Vasilescu)، مدیر پروژه سابق این بازی و از همه مهم‌تر مایکل استک (Michael Stec)، یکی از کارکنان قدیمی سی‌دی پراجکت رد که بر روی بسته‌های الحاقی The Witcher 3 نیز کار کرده بود، از تیم Cyberpunk 2077 جدا شدند.

فعلا مشخص نیست که آیا این جدایی به پروژه Cyberpunk 2077 آسیب بزند یا خیر اما چیزی که مشخص است این است که جدایی این چهار نفر، که نقش‌های مهمی در توسعه Cyberpunk داشتند، می‌تواند عرضه این بازی را به تاخیر بیاندازد. البته جدایی همزمان این چهار نفر نیز ممکن است کمی موضوع را پیچیده‌تر کند.

Cyberpunk 2077 در ماه می ۲۰۱۲ رونمایی شد و مدت زمان زیادی است که خبری از این بازی به گوش نرسیده است.

منبع متن: gamefa