انتشار بازی Doom بر روی کنسول Switch یک خبر بسیار عالی برای Nintendo بود تا بتواند پای یکی از مهم‌ترین بازی‌های شوتر سال‌های اخیر که از قضا در زمره‌ی بهترین دست‌آوردهای گرافیکی کنسول‌های دیگر محسوب می‌شود را به کنسول خود باز کند و تا حدی از آن لاین‌آپ‌ خالی بازی‌های جدی‌تر کنسولش فاصله بگیرد. حال ساعاتی قبل به طور رسمی تاریخ انتشار بازی بر روی Switch مشخص شد.

بر این اساس دارندگان کنسول Nintendo Switch در تاریخ 19 آبان ماه می‌توانند بازی Doom را بر روی کنسول خود تجربه کنند. علاوه بر این Nintendo یک مصاحبه و گفتگوی ویدئویی را منتشر کرده که در آن شاهد صحبت‌های سازندگان در مورد بازی هستیم. این ویدیو را می‌توانید در ادامه تماشا کنید:

 

دانلود با کیفیت SD - دانلود با کیفیت HD

لازم به ذکر است که نسخه Switch بازی Doom شامل بخش داستانی، بخش چند‌نفره‌ی آنلاین و تمامی DLC‌های منتشر شده است. همچنین ما در نقد خود بر بازی DOOM امتیاز 9 را به آن اعطا کردیم. در بخشی از این نقد آمده است:

"نکته جالب لول دیزاین و طراحی DOOM، در سادگی الگوی آن است. سازندگان بدون هیچگونه تظاهری، بدون هیچگونه پیچیدگی تصنعی و بدون هیچگونه عنصر عجیبی به شکل قابل تحسینی پایبند به ریشه های سبک شوتر بوده اند و ساختار طراحی بازی را بر مبنا یک الگو ساده و کاملا کلاسیک بنا کرده اند. چنین تصمیمی ریسک بسیار بزرگی محسوب می شود زیرا سادگی می تواند باعث تکرار و یکنخواتی شود اما به طرز غیرقابل باوری تا پایان بازی، DOOM در این ورطه گرفتار نمی شود و هر زمان که این خطر احساس می شود، بازی یک چیز جدید را برای شما رو می کند."

منبع متن: pardisgame