4 نفر از سازندگان مهم Cyberpunk 2077 استودیو را ترک کردند؛ CD Project Red: طبق برنامه پیش می‌رویم

پس از موفقیت افسانه‌ای بازی The Witcher: Wild Hunt، سازنده‌ی آن استودیوی CD Projekt RED احترام و تحسین میلیون‌ها نفر در سراسر جهان را بدست آورد و اکنون این تحسین‌کنندگان بشدت در انتظار تجربه‌ی پروژه بعدی CD Projekt RED هستند. این پروژه که یک بازی علمی تخیلی - سایبرپانک و نقش‌آفرینی به نام Cyberpunk 2077 است، بعد از معرفی‌اش در سکوت خبری فرو رفته است و سازندگان بازی نیز هیچگونه بروزرسانی از شرایط آن انجام نداده‌اند.

اما روز گذشته طی اخباری شنیده شد که تنی چند از نفرات و کارکنان کلیدی استودیوی لهستانی CD Projekt RED از این استودیو جدا شده‌اند. نام این افراد به شرح زیر است:

ماتئوژ پیاسکیویچ (Mateusz Piaskiewicz): مسئول ارشد لول دیزاین

درک پترسون (Derek Patterson): تهیه کننده‌ی ارشد گیم‌پلی

اوویدو واسیلسکو (Ovidiu Vasilescu): برنامه‌ریز پروژه

مایکل استک (Michael Stec): مسئول و طراح ارشد هنری Cyberpunk 2077

جدایی این افراد کلیدی باعث نگرانی و دلواپسی طرفداران پرشمار Cyberpunk 2077 شد و همین موضوع عاملی گشت برای استودیو CD Projekt RED تا با انتشار اطلاعیه‌ای طرفداران خود را از مناسب بودن مسیر ساخت Cyberpunk 2077 آگاه کند. در بخشی از این اطلاعیه آمده است:

"Cyberpunk 2077 طبق برنامه پیش می‌رود و ما از زمان خود استفاده می‌کنیم. در این مورد، سکوت هزینه ساخت یک بازی بزرگ است."

دانلود با کیفیت HD

همچنین CD Project Red تایید کرد که برخی از افراد این استودیو جدا شدند اما عدم حضور آن‌ها، توسعه بازی Cyberpunk 2077 را در معرض خطر قرار نمی‌دهد. علاوه بر این، در خلال این اطلاعیه گفته شده است که تیم سازنده پس از ساخت The Witcher 3: Wild Hunt و برای به تحقق رساندن اهداف خود در Cyberpunk 2077 تعداد کارمندان خود را دو برابر کرده و همچنان به استخدام می‌پردازد. در این اطلاعیه همچنین آمده که آن‌ها در تلاش هستند تا غیرممکن‌ها را ممکن کنند و این را با نسخه‌های دوم و سوم The Witcher ثابت کردند و اکنون نیز هدف آن‌ها با Cyberpunk 207 دقیقا همین است و برای رسیدن به آن ممکن است رویکرد ساخت پروژه و نقش افراد تغییر کند.

لازم بذکر است که هنوز زمان انتشار نهایی Cyberpunk 2077 مشخص نشده است اما احتمالا بازی با سیاستی مشابه The Witcher 3 بر روی PC و کنسول‌های PS4 و Xbox One منتشر خواهد شد.

منبع متن: pardisgame