شرکت بتسدا (Bethesda) اعلام کرده که نسخه نینتندو سوییچ عنوان Doom در تاریخ ۱۰ نوامبر سال جاری (۲۰ آبان)، منتشر خواهد شد. در ادامه می‌توانید اطلاعات انتشار یافته از این عنوان بر روی وبسایت رسمی شرکت نینتندو را مطالعه کنید. اطلاعات بازی ساخته شده توسط id Software، استودیویی که پیشگام در سبک شوتر اول شخص […]

تاریخ عرضه نسخه نینتندو سوییچ Doom مشخص شد

شرکت بتسدا (Bethesda) اعلام کرده که نسخه نینتندو سوییچ عنوان Doom در تاریخ ۱۰ نوامبر سال جاری (۲۰ آبان)، منتشر خواهد شد. در ادامه می‌توانید اطلاعات انتشار یافته از این عنوان بر روی وبسایت رسمی شرکت نینتندو را مطالعه کنید.

اطلاعات بازی

ساخته شده توسط id Software، استودیویی که پیشگام در سبک شوتر اول شخص و به وجود آورنده بخش آنلاین Deathmatch بوده، Doom به عنوان یک بازی شوتر مدرن چالش‌برانگیز، سرگرم کننده و خشن بازگشته است. چه در حالت تک نفره مشغول نابود گروه‌هایی از شیاطین در اعماق جهنم باشید و چه در حالت آنلاین با دوستان خود در بخش‌های مختلف به رقابت بپردازید – شیاطین بی‌رحم، اسلحه‌های مخرب و قابلیت جابجایی و حرکات بسیار سریع، پایه و اساس یک گیم‌پلی اکشن فوق‌العاده هیجان‌انگیز را برای شما فراهم می‌آورند.

داستان

دلیلی برای آمدن شما به این مکان وجود دارد. پایگاه تحقیقاتی شرکت Union Aerospace در سیاره مریخ توسط شیاطین بی‌رحم و قدرتمند تسخیر شده، و تنها یک نفر میان دنیای ما و دنیای آن‌ها ایستاده است. به عنوان Doom Marine شما تنها با یک هدف فعال شده‌اید – این که همه شیاطین رو بکشید.

ویژگی‌های کلیدی

  • یک بخش تک نفره بی‌رحم – به هنگام مبارزه با شیاطین خشمگین جهنم شما نمی‌توانید پشت اشیا سنگر بگیرید و خط سلامتی شما نیز به صورت خودکار پر نخواهد شد. سلاح‌های معروف و ‌آینده‌نگرانه، ارتقاها، حرکات سریع و یک سیستم مبارزات دستی پیشرفته را با یکدیگر ترکیب کرده تا دشمنان خود را با شیوه‌های خشن و نو‌آورانه‌ای له کرده، بریده و تکه تکه کنید.
  • بازگشت استودیوی id به بخش چند‌نفره – دشمنان خود را در مبارزات آرنا مانند سریع و معروف این سری از بین ببرید. در بخش‌های کلاسیک و کاملا جدید این بازی با استفاده از توانایی‌های قدرمند و شخصی خود و ترکیب آن با حرکات بسیار سریع این عنوان دشمنان خود را نابود کنید. شما همچنین به کمک توانایی‌های بسیار ویژه‌ای که در این بخش وجود دارند می‌توانید در نقش یک شیطان بازی کرده و سایر بازیکنان را بکشید.

عنوان Doom هم‌اکنون بر روی پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی قابل دسترسی است.

منبع متن: gamefa