پس از انتشار گزارشی مبنی بر خروج برخی از کارکنان و سازندگان اصلی سی‌دی پراجکت رد و Cyberpunk 2077، حال این استودیو طی بیانیه‌ای به این موضوع پاسخی خوشحال‌کننده داده است. بیانیه‌ی جدید سی‌دی پراجکت رد که توسط مدیر و موسس آن یعنی Adam Badowski و Marcin Iwiński امضا شده، حاکی از این است که […]

سی‌دی پراجکت رد: توسعه‌ی Cyberpunk 2077 طبق برنامه‌ریزی قبل به پیش می‌رود

پس از انتشار گزارشی مبنی بر خروج برخی از کارکنان و سازندگان اصلی سی‌دی پراجکت رد و Cyberpunk 2077، حال این استودیو طی بیانیه‌ای به این موضوع پاسخی خوشحال‌کننده داده است.

بیانیه‌ی جدید سی‌دی پراجکت رد که توسط مدیر و موسس آن یعنی Adam Badowski و Marcin Iwiński امضا شده، حاکی از این است که برخی از کارکنان این استودیو را ترک کرده‌اند، ولی آن‌ها همیشه در تلاش برای ارائه‌ی یک محیط کاری مناسب برای کارکنانشان بوده‌اند.

خروج این کارکنان، چه کم باشد و چه زیاد، به‌صورت کلی آسیبی به پروژه‌ی Cyberpunk 2077 وارد نکرده و توسعه‌ی این عنوان “طبق روال و برنامه‌ریزی قبلی به پیش می‌رود” که بی‌شک خبر خوشحال‌کننده‌ای برای مشتاقانش به حساب می‌آید.

Cyberpunk 2077 که تیم سازنده‌ی آن از The Witcher 3 بزرگ‌تر است و حتی سی‌دی پراجکت آن را جاه‌طلبانه‌ترین عنوان خود می‌داند، در ماه می ۲۰۱۲ معرفی شد و به‌نظر می‌رسد که تا زمان عرضه‌اش زمان زیادی باقی مانده است و باید چند سالی را صبر کرد. در نهایت، بیانیه‌ی کامل سی‌دی پراجکت رد را مشاهده می‌کنید.

منبع متن: gamefa