در اینکه عنوان سبک تیراندازی، Overwatch محبوب است شکی نیست. اما سوال اصلی این است تا چه مقدار طرفدار دارد؟ جواب دادن به این سوال با وجود گذشتن یک سال و نیم از انتشار این عنوان و احتمال کم شدن بازیکنان آن سخت است اما با این حال نیز تعداد بازیکنان هنوز قابل توجه است […]

تعداد بازیکنان عنوان Overwatch به ۳۵ میلیون نفر رسید

در اینکه عنوان سبک تیراندازی، Overwatch محبوب است شکی نیست. اما سوال اصلی این است تا چه مقدار طرفدار دارد؟ جواب دادن به این سوال با وجود گذشتن یک سال و نیم از انتشار این عنوان و احتمال کم شدن بازیکنان آن سخت است اما با این حال نیز تعداد بازیکنان هنوز قابل توجه است و به نظر روند رو به رشدی دارد.

Overwatch عنوانی در سبک تیراندازی اول شخص چند نفره‌ی تیمی است که بازیکنان می‌توانند از بین قهرمان‌های مختلف با سبک مبارزه‌ی مختلف یکی را انتخاب کرده و در دو تیم ۶ نفره با یکدیگر به مبارزه بپردازند. این عنوان توسط شرکت پرآوازه‌ی Blizzard Entertainment توسعه داده شده و در می ۲۰۱۶ برای رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان انتشار یافت.

اکنون بر اساس آمار منتشر شده توسط پایگاه داده‌های بازی، این عنوان پس از رسیدن به ۲۵ میلیون و سپس ۳۰ میلیون بازیکن حالا توانسته است که به ۳۵ میلیون بازیکن دست یابد. هر چند که این آمار دقیقی ممکن است نباشد زیرا بسیاری از بازیکنان از حساب‌های متناوب استفاده می‌کنند و برخی دیگر بدون شک در طی هفته‌های رایگان حساب شده‌اند. همچنین این آمار بدون تفکیک بین پلتفرم‌ها حساب شده است.

این آمار بیان شده به طور واضحی موفقیت بازی را نشان می‌دهد، که به صورت آرام رشد کرده است. این عنوان توانسته است در طی سه ماه از ۲۵ میلیون به ۳۰ میلیون بازیکن و در نصف این مدت از ۳۰ به ۳۵ میلیون بازیکن برسد، اما واقعیت این است که این رشد پس از یک سال از عرضه همچنان ادامه داشته و این بدون هیچگونه تخفیف قابل توجهی در قیمت بوده است.

یکی از بزرگترین دلایل این پیشرفت را می‌شود در این دانست که Blizzard در این مدت فعال بوده و بازی را به شکلی عالی از طریق انواع برزورسانی‌ها و ترفندها پشتیبانی کرده است. همچنین می‌توان به رویدار بزرگ فصلی Hollowen Terror اشاره کرد که پوسته‌ها، حالت‌ها و لوت جدیدی را به بازی اضافه کرده است و تا ۱ نوامبر نیز ادامه دارد.

منبع متن: gamefa