گاهی اوقات شرکت‌های بازی‌سازی در زمینه‌ی طراحی باندل، ایده‌های عجیب و غریب و پرزرق و برقی را در نظر می‌گیرند، مثلا سازندگان Dying Light یک باندل مخصوص را برای بازی خودشان به فروش گذاشته بودند که 386 هزار دلار قیمت داشت و با خرید آن شما عملا صاحب یک خانه‌ی واقعی می‌شدید که پنجره‌های آن برای جلوگیری از حمله‌ی احتمالی زامبی‌ها با چوب‌ مهر و موم شده بود! اکنون نیز نوبت به Sony رسیده تا یک باندل عجیب و بسیار مجلل از بازی Gran Turismo Sport را معرفی کند.


به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Gamespot، شرکت Sony روز گذشته یک باندل فوق‌العاده را برای بازی Gran Turismo Sport معرفی کرد. این باندل شامل یک دستگاه خودروی Mazda MX-5 همراه با آرم‌ها و لوگوهای PlayStation و GT است! همچنین این پایان کار نیست و شما با خرید این باندل می‌توانید از یک تلویزیون 4K سونی، یک عدد PS4 Pro، فرمان و صندلی مخصوص بازی، یک عدد PlayStation VR همراه با کنترلرهای Move ، اشتراک یک ساله Plus و البته یک نسخه از بازی Gran Turismo Sport بهره مند شوید!

محتویات کامل این باندل در تصویر زیر مشخص است:

از این باندل تنها یک نسخه وجود داشت و قیمت آن 46,600 دلار (معادل مبلغ 186 میلیون تومان) بود که البته در کمال تاسف دیگر نمی‌توانید یک ماشین Mazda MX-5 با لوگو PlayStation را به پارکینگ خانه خود اضافه کنید! زیرا ساعاتی قبل این باندل توسط یک آرشیوکننده‌ی ثروتمند ماشین خریداری شد!

 عنوان Gran Turismo Sport از امروز به طور جهانی در دسترس قرار گرفت و بزودی نیز با نقدهای بازی همراه شما خواهیم بود.

منبع متن: pardisgame