چندی پیش گیمرهای زیادی در سراسر جهان موفق شدند تا نسخه بتا بازی Star Wars Battlefront II را بر روی PC و کنسول‌ها تجربه کنند. تجربه‌ی بتا نه تنها باعث شد که گیمرها با پیشرفت‌های چشم‌گیر بازی در قیاس با نسخه‌ی گذشته آشنا شوند بلکه نمایی کلی از اختلاف گرافیکی بین نسخه‌های مختلف بازی را نیز در اختیار ما قرار داد.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Wccftech، ساعاتی پیش Digital Foundry تحلیل اولیه خود از عملکرد بازی Star Wars Battlefront II بر روی PC و کنسول‌ها را به اشتراک گذاشت. براساس این تحلیل نسخه‌ی PC بازی نه تنها در زمینه‌هایی نظیر کیفیت بافت‌ها، سایه‌ها، نورپردازی و draw distance نسبت به نسخه‌های کنسولی برتری دارد بلکه گیمرهای PC می‌توانند با یک سیستم میان رده بازی را با کیفیت و جزئیات بالا و بر مبنا مشخصات اجرایی 1080P و 60 فریم براحتی اجرا کنند.

در ویدیو زیر شما می‌توانید آنالیز گرافیکی نسخه‌ی بتا Battlefront II را مشاهده کنید:


دانلود با کیفیت SD - دانلود با کیفیت HD

همچنین در مورد نسخه‌های کنسولی نیز گفته شده است که هر دو نسخه‌ی PS4 و Xbox One از رزولوشن پویا استفاده می‌کنند و ممکن است در مناطقی از بازی که پردازش آن سنگین است، شاهد کاهش رزولوشن باشیم. از سوی دیگر کیفیت نسخه‌ی PS4 Pro بدلیل قدرت پردازش گرافیکی بالاتر بهتر از نسخه‌های PS4 معمولی و Xbox One است که البته چنین چیزی کاملا طبیعی و قابل پیش‌بینی بود.

بازی Star Wars Battlefront II در تاریخ 26 آبان‌ماه منتشر خواهد شد. دیدگاه شما در مورد این بازی چیست؟ آیا شما نسخه‌ی بتا آنرا تجربه کردید؟

منبع متن: pardisgame