استودیوی بازی‌سازی گیرباکس سافتور (Gearbox Software) در پی جذب نویسنده‌ای جدید برای پروژه معرفی نشده خود است که بنابر احتمالات، این پروژه بازی مورد انتظار Borderlands 3 است. در ادامه توضیحات رسمی گیرباکس برای این پست خالی در این استودیو هستیم: گیرباکس به دنبال فردی است تا به تیم نویسندگی یک پروژه معرفی نشده در […]

استودیوی Gearbox، در پی جذب نویسنده‌ای جدید است

استودیوی بازی‌سازی گیرباکس سافتور (Gearbox Software) در پی جذب نویسنده‌ای جدید برای پروژه معرفی نشده خود است که بنابر احتمالات، این پروژه بازی مورد انتظار Borderlands 3 است.

در ادامه توضیحات رسمی گیرباکس برای این پست خالی در این استودیو هستیم:

گیرباکس به دنبال فردی است تا به تیم نویسندگی یک پروژه معرفی نشده در سبک تیراندازی اول شخص/نقش‌آفرینی سطح بالا (AAA) همراه با شخصیت‌های قوی و روایتی منسجم، بپیوندد.

در ادامه این آگهی استخدام آمده است که:

کاندیدای موفق به تیم نویسندگی [این پروژه] به منظور نوشتن داستان و طرح‌های مد نظر خواهد پیوست. از جمله مسئولیت‌های فرد مقبول، نوشتن گفتگو‌های بین شخصیت‌‌ها جهت ضبط، متون درون بازی در ماموریت‌ها و رابط کاربری بازی است. علاقه به نوشتن متون خنده‌دار همراه با مضامین جدی، مفید خواهد بود. توانایی کار کردن به صورت گروهی، پذیرش وظایف، انتقادپذیری و تکرار فرآیند توسعه امری ضروری است.

گرچه این پروژه می‌تواند یک بازی جدید از استودیوی گیرباکس باشد، اما وجود نکاتی نظیر یک بازی تیراندازی اول شخص و نقش‌آفرینی سطح بالا همراه با داستانی کمدی در عین داشتن مضامینی جدی، بیشتر به سری Borderlands و نسخه سوم آن که در حال حاضر در دست ساخت است اشاره دارد.

از سوی دیگر، استودیوی گیرباکس در جریان رویداد PAX East سال گذشته میلادی اعلام کرد که احتمالاً Borderlands 3 بازی بعدی آن‌ها پس از عنوان Battleborn و بسته‌های الحاقی آن باشد. همچنین، رندی پیچفورد (Randy Pitchford)، مدیرعامل استودیوی گیرباکس، در جریان رویداد PAX West سال جاری میلادی اظهار داشت که بیش از ۹۰ درصد اعضای این استودیو بر روی پروژه‌ای کار می‌کنند که طرفداران خواهان آن هستند.

با این حال، پرواضح است که بازی Borderlands 3 اولویت بیشتری برای استودیوی گیرباکس نسبت به دیگر پروژه‌هایش دارد. در راستای دیگر اخبار مرتبط با این بازی، چندی پیش، پیچفورد جزئیات جدیدی از این بازی که هنوز به صورت رسمی رونمایی نشده است به اشتراک گذاشت. از سوی دیگر، مشخص شد که رندی ورنل در تیم سازنده این عنوان حضور خواهد داشت. همچنین، مدتی قبل، سازندگان Borderlands 3 چرایی تاخیر عرضه آن را تشریح کردند که از این نشانی می‌توانید به جزئیات بیشتری در این باره دست یابید.

منبع متن: gamefa