جدیدترین شماره از مجله هفتگی فامیتسو مصاحبه‌ای با تهیه کننده عناوین Pokemon Ultra Sun و Pokemon Ultra Moon آقای شیگرو اوموری (Shigeru Ohmori) و کارگردان آن‌ها آقای کازوماسا ایواو (Kazumasa Iwao) داشته، که اطلاعات جدیدی از این عناوین منتشر کرده‌اند. در ادامه می‌توانید اطلاعات کلیدی منتشر شده در این مصاحبه را مطالعه کنید. پس از […]

سناریو داستانی Pokemon Ultra Sun و Ultra Moon دو برابر نسخه‌های قبلی است

جدیدترین شماره از مجله هفتگی فامیتسو مصاحبه‌ای با تهیه کننده عناوین Pokemon Ultra Sun و Pokemon Ultra Moon آقای شیگرو اوموری (Shigeru Ohmori) و کارگردان آن‌ها آقای کازوماسا ایواو (Kazumasa Iwao) داشته، که اطلاعات جدیدی از این عناوین منتشر کرده‌اند.

در ادامه می‌توانید اطلاعات کلیدی منتشر شده در این مصاحبه را مطالعه کنید.

  • پس از Pokemon Sun و Pokemon Moon ما با خود فکر کردیم که «هنوز دوست داریم کارهای بیشتری در منطقه Alola انجام دهیم». دلیل توسعه عناوین Pokemon Ultra Sun و Pokemon Ultra Moon توسط ما آن است که می‌خواهیم تا قبل از آنکه تصویر فعلی منطقه Alola در ذهن هوادارانمان جا بی‌افتد، تنوع بیشتری را به آن منطقه بیاوریم.
  • از لحاظ داستانی Pokemon Ultra Sun و Pokemon Ultra Moon دنباله مستقیمی به حساب نیامده، و داستانی است که به صورت «کمی متفاوت» نسبت به Pokemon Sun و Pokemon Moon آغاز و دنبال می‌شود.
  • شخصیت‌هایی از گروه Ultra Recon Squad در بازی پدیدار شده و هسته اصلی داستان از آنجا تغییر خواهد کرد. از آنجایی که این شخصیت‌ها از همان بخش‌های ابتدایی بازی در داستان حضور پیدا می‌کنند، به محض آنکه بازی را آغاز کنید بخش‌های هیجان‌انگیزی را مشاهده خواهید کرد.
  • در کنار داستان اصلی که با عناوین Pokemon Sun و Pokemon Moon متفاوت است، پس از ورود شما به «تالار مشاهیر» یک بخش داستانی اضافی نیز وجود خواهد داشت. بازیکنانی که انتظار دارند این عناوین همانند Pokemon Emerald و Pokemon Platinum دارای تغییرات کوچکی باشند، بهتر است خود را برای مشاهده تغییرات بزرگتری آماده کنند.
  • گروه Ultra Recon Squad با استفاده از یک «کرم‌چاله نهایی» از دنیای دیگری به اینجا آمده‌اند. ما در حال آماده‌سازی عنصر جدیدی برای این عناوین هستیم که در آن بازیکنان بتوانند با استفاده از این کرم‌چاله از دنیاهای دیگر بازدید کنند.
  • در مقایسه با Pokemon Sun و Pokemon Moon، بدست آوردن Pokemon‌ها و آموزش آنان در این عنوان بسیار ساده‌تر خواهد بود.
  • در میان دنیاهایی که می‌توانید با استفاده از Ultra Warp Ride به آن‌ها سفر نمایید، دنیاهایی نیز وجود داشته که در آنجا با Pokemonهای افسانه‌ایی روبرو خواهید شد. به عنوان مثال شما توانایی روبرویی با Mewtwo و گرفتن او را خواهید داشت. اینکه آیا با Pokemonهای افسانه‌ایی دیگری روبرو می‌شوید یا خیر، سوالی است که می‌گذاریم تصورات شما پاسخگوی آن باشند.
  • اگر تنها سناریو‌های داستانی و حجم آن‌ها را با یکدیگر مقایسه کنیم، می‌توان گفت سناریو داستانی Pokemon Ultra Sun و Pokemon Ultra Moon حدودا دو برابر Pokemon Sun و Pokemon Moon است.

دو بازی Pokemon Ultra Sun و Pokemon Ultra Moon قرار است در تاریخ ۱۷ نوامبر (۲۶ آبان) به صورت جهانی برای پلتفرم نینتندو ۳DS منتشر شوند.

منبع متن: gamefa