مرگ در سری بازی Dark Souls یک امر طبیعی و اجتناب ناپذیر است. برای جلوگیری از مردن‌های پیاپی چند راه مختلف وجود دارد، مثلا ارتقا لول و سطح کاراکتر، استفاده از اسلحه‌ها و زره‌های قوی‌تر و در صدر همه موارد افزایش مهارت؛ اما از نظر شما شدنی است تا یک نسخه از Dark Souls را بدون هیچ زرهی و با همان لِول ابتدای بازی به پایان رساند؟

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از PC Gamer، اخیرا یک استریمر در توییچ به نام Squillakilla همگان را شگفت زده کرده است؛ این شخص توانسته که طی مدت زمان 9 ساعت، بازی Dark Souls III به همراه DLCهای آنرا به پایان برساند. اما شگفت‌انگیز بودن کارِ Squillakilla فقط در مدت زمان کوتاهی که بازی را تمام کرده خلاصه نمی‌شود، بلکه این شخص بدون هیچ زرهی بازی را انجام داده و تا پایان با همان لِوِل و سطح اول بازی (Level 1) بازی کرده است و از همه عجیب‌تر این است که در کل بازی حتی یک ضربه نیز دریافت نکرده است!

سایت PC Gamer معتقد است که هیچگونه فریبی در نحوه بازی وجود ندارد اما حدس شخصی ما این است که تغییراتی در بازی ایجاد شده زیرا بدون ارتقا سطح قدرت کاراکتر، از پای در آوردن باس‌فایت‌های نهایی بازی مدت‌ها زمان می‌برد.

در ادامه شما می‌توانید مسیر به پایان رساندن بازی توسط Squillakilla را تماشا کنید:

منبع متن: pardisgame