شرکت Ubisoft ناشری است که تقریبا در اکثر بازی‌های اخیرش از تکنولوژی امنیتی Denuvo استفاده کرده است و جدیدترین بازی آن‌ها یعنی South Park Fractured But Whole نیز از این قائده مستثنی نیست. به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از DSO Gaming، همانطور که پیش‌بینی می‌شد، بازی South Park Fractured But Whole تنها یک روز پس از عرضه کرک شد.

به نظر می‌رسد که دیگر پشت سر گذاشتن Denuvo کار سختی نباشد و این تکنولوژی نمی‌تواند ایده خوبی برای جلوگیری از کرک شدن بازی‌ها و کاهش فروش نسخه‌های اوریجینال باشد. بازی‌های اخیری که از Denuvo استفاده کرده‌اند یکی پس از دیگری کرک شده‌اند و نکته مهم این است که برخلاف گذشته سرعت کرک شدن این بازی‌ها بسیار بالا رفته و معمولا در کمتر از 24 ساعت نسخه‌های کرکی برای دانلود قرار می‌گیرند.

هنوز مشخص نیست که شرکت Ubisoft قصد دارد Denuvo را از بازی حذف کند و یا آنرا نگه خواهد داشت. پیش از این سازندگانِ برخی از بازی‌ها نظیر DOOM ، RiME و Mass Effect: Andromeda پس از کرک شدن با انتشار آپدیتی این تکنولوژی امنیتی را از بازی خود حذف کردند.

لازم بذکر است که South Park: The Fractured But Whole دیروز به طور رسمی بر روی PS4، PC و Xbox One منتشر شد و خوشبختانه تاکنون شاهد بازخوردهای مثبتی از این بازی بوده‌ایم. شما می‌توانید خلاصه‌ای از نقدهای منتشر شده را در اینجا مطالعه کنید.

منبع متن: pardisgame