زمان توسعه هر یک از نسخه‌های سری بازی‌های Gran Turismo نسبتاً طولانی است و به موجب همین امر، عده‌ای بر این باورند که این مجموعه نباید برای شرکت سونی از نظر درآمد و هزینه مقرون به صرفه باشد؛ با این وجود، به نظر می‌رسد که این گفته‌ها حقیقت نداشته باشند چراکه بر اساس اطلاعات بدست […]

فروش ۷۶٫۹۰ میلیون نسخه‌ای سری بازی‌های Gran Turismo به صورت جهانی

زمان توسعه هر یک از نسخه‌های سری بازی‌های Gran Turismo نسبتاً طولانی است و به موجب همین امر، عده‌ای بر این باورند که این مجموعه نباید برای شرکت سونی از نظر درآمد و هزینه مقرون به صرفه باشد؛ با این وجود، به نظر می‌رسد که این گفته‌ها حقیقت نداشته باشند چراکه بر اساس اطلاعات بدست آمده از وب‌سایت رسمی استودیوی Polyphony Digital، تا انتهای ماه مارس سال جاری میلادی، بیش از ۷۶٫۹۰ میلیون نسخه از سری بازی‌های Gran Turismo به صورت جهانی در بازار فروخته شده‌اند. این توسعه‌دهنده خاطر نشان کرد که این سری از زمان آغاز به کار خود در سال ۱۹۹۷ میلادی در دو منطقه اروپا و آمریکای شمالی بسیار مورد توجه علاقه‌مندان قرار دارد.

با توجه به این نکته که تا کنون شش نسخه از این سری – به غیر از بازی Gran Turismo Sport – توسط شرکت سونی منتشر شده است، این میزان فروش برای بازی اصلی سونی در سبک ماشین‌سواری، فوق‌العاده خوب است. پر واضح است که با انتشار بازی Gran Turismo Sport، این رقم افزایش خواهد یافت و باید دید که سونی در وهله نخست، چه تعداد از این بازی را به خرده‌فروشی‌های جهانی ارسال کرده است.

به تازگی نمرات بازی Gran Turismo Sport منتشر شده است که از این نشانی می‌توانید آن را مشاهده کنید. این بازی به صورت انحصاری بر روی کنسول پلی‌استیشن ۴ در دسترس قرار دارد. در راستای دیگر اخبار مرتبط با آن، چندی پیش، شاهد نشر اطلاعات و جزئیات جدیدی از محتویات پس از انتشار این عنوان بودیم. همچنین مشخص شد که بازی Gran Turismo Sport شامل دو حالت گرافیکی بر روی کنسول پلی‌استیشن ۴ پرو خواهد بود. علاوه بر این، می‌توانید جدیدترین تریلر منتشر شده از این بازی را از این نشانی مشاهده و در صورت تمایل دریافت کنید.

منبع متن: gamefa