عنوان ARK: Survival Evolved برروی کنسول ایکس‌باکس وان ایکس دارای دو حالت گرافیکی: رزولوشن ۱۴۴۰p با نرخ فریم ۳۰، بهمراه HDR و تنظیمات گرافیکی بالا؛ و یا رزولوشن ۱۰۸۰p و نرخ فریم ۶۰ خواهد بود. عنوان ARK: Survival Evolved در کنسول ایکس‌باکس وان ایکس از تکنولوژی HDR بهره خواهد برد و دارای دو حالت گرافیکی شامل: تنظیمات بالاتر و […]

کیفیت اجرایی عنوان ARK: Survival Evolved برروی ایکس‌باکس وان ایکس مشخص شد

عنوان ARK: Survival Evolved برروی کنسول ایکس‌باکس وان ایکس دارای دو حالت گرافیکی: رزولوشن ۱۴۴۰p با نرخ فریم ۳۰، بهمراه HDR و تنظیمات گرافیکی بالا؛ و یا رزولوشن ۱۰۸۰p و نرخ فریم ۶۰ خواهد بود.

عنوان ARK: Survival Evolved در کنسول ایکس‌باکس وان ایکس از تکنولوژی HDR بهره خواهد برد و دارای دو حالت گرافیکی شامل: تنظیمات بالاتر و یا نرخ فریم بالاتر خواهد بود. استودیوی Wildcard سازنده عنوان مذکور طی پستی در وب‌سایت رسمی بازی، ویژگی‌های نسخه ایکس‌باکس وان ایکس آن را به اشتراک گذاشته است.

بروزرسانی کنسول ایکس‌باکس وان ایکس در تاریخ ۲۵ اکتبر در دسترس قرار خواهد گرفت، و قرار است عنوان ARK: Survival Evolved از قدرت بالای سخت‌افزاری این کنسول جهت بهبود زمان‌های بارگذاری و همچنین اجرای روان‌تر بازی، نهایت استفاده را ببرد. بعلاوه دارندگان این کنسول می‌توانند از دو حالت گرافیکی در نظر گرفته شده، یکی را به دلخواه انتخاب نمایند؛ که شامل: حالت اول عنوان ARK: Survival Evolved را در رزولوشن ۱۴۴۰p و نرخ فریم ۳۰ بهمراه جزئیات گرافیکی بالا (تنظیمات برروی High)، رندر خواهد نمود. در حالت دوم نیز جهت رسیدن به نرخ فریم بالاتر (۶۰ فریم برثانیه)، خروجی بازی برروی رزولوشن ۱۰۸۰p قرار خواهد گرفت. همچنین قدرت اضافی موجود در ایکس‌باکس وان ایکس این اجازه را به استودیوی Wildcard داده تا در حالت splitscreen محلی، بهبودهایی نیز اعمال نماید. 

کنسول ایکس‌باکس وان ایکس در مقایسه با ایکس‌باکس وان، دارای ۶۰ الی ۷۰ درصد حافظه رم بیشتر است؛ که این امکان را برای ما فراهم خواهد ساخت تا به مشکلات کمبود حافظه برنخوریم. این بدان معناست که به‌دلیل وجود هارد درایوی با سرعت بالا و قابلیت کش کردن اطلاعات برروی حافظه رم، در بازی شاهد زمان‌های بارگذاری سریعتر و همچنین اجرای روان‌تر آن خواهیم بود. و این موضوع به دسترسی سریعتر فایل‌های تکراری کمک شایانی خواهد نمود. بعلاوه ایکس‌باکس وان ایکس در حالت splitscreen محلی مشکل کمبود حافظه را از بین برده، و همچنین در حالت‌های غیراختصاصی نیز میزان محدودیت‌ها را کاهش داده است. متاسفانه به‌دلیل محدودیت‌های پردازنده (CPU) نمی‌توان پا را فراتر گذاشت، اما امیدوار هستیم که بازیکنان از بهبودهای صورت‌گرفته در نسخه ایکس‌باکس وان ایکس این عنوان نهایت استفاده را ببرند.

عنوان ARK: Survival Evolved هم‌اکنون برای پلتفرم‌های رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان در دسترس قرار دارد.

منبع متن: gamefa