مشترکین سرویس‌های EA Access و Origin Access که به ترتیب به ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی تعلق دارند، هم‌اکنون می‌توانند جدیدترین نسخه‌ی سری محبوب و معروف Mass Effect را به‌صورت رایگان تجربه کنند. مانند تمامی بازی‌های EA/Origin Access، عنوان Mass Effect: Andromeda هم به‌صورت کامل و با تمامی اضافاتش تا وقتی که اشتراکتان فعال باشد، […]

Mass Effect: Andromeda هم‌اکنون در EA/Origin Access قرار دارد

مشترکین سرویس‌های EA Access و Origin Access که به ترتیب به ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی تعلق دارند، هم‌اکنون می‌توانند جدیدترین نسخه‌ی سری محبوب و معروف Mass Effect را به‌صورت رایگان تجربه کنند.

مانند تمامی بازی‌های EA/Origin Access، عنوان Mass Effect: Andromeda هم به‌صورت کامل و با تمامی اضافاتش تا وقتی که اشتراکتان فعال باشد، در دسترش شماست. الکترونیک‌آرتز قبلاً تاریخ دقیقی را برای اضافه شدن این بازی به این دو سرویس نداده بود و امروز به‌طور ناگهانی در دسترس قرار گرفتند.

Andromeda بر خلاف سه نسخه‌ی قبلی‌اش، نتوانست آن‌طور که باید ظاهر شود و با بازخوردهای منفی و فروش کمش، باعث ایجاد تغییراتی در بایوور مونترئال و برنامه‌های الکترونیک‌آرتز برای آینده‌ی سری شد. گرچه این عنوان همچنان آن عنوانی نیست که طرفداران انتظارش را می‌کشیدند، اما به‌روزرسان‌های پس از عرضه‌اش بهبودهایی را در جنبه‌های مختلف آن به همراه داشته‌اند و کمی آن را بهبود بخشیده‌اند.

سرویس‌های EA Access و Origin Access تخفیفات و عناوین رایگان مختلفی را در اختیار مشترکینشان قرار می‌دهند و ضمناً، این امکان را فراهم می‌کنند که برخی از بازی‌های روز الکترونیک‌آرتز را چند روز زودتر از انتشار رسمی‌شان بازی کنید. قرار است این قابلیت برای Star Wars Battlefront II و Need For Speed: Payback فراهم شود و مشترکین زودتر از بازیکنان دیگر، این آثار مورد انتظار را تجربه کنند و لذت ببرند.

منبع متن: gamefa