مایکروسافت طی لایو استریم و توئیت جدیدی، اعلام کرده است که Halo: The Master Chief Collection به‌روزرسان مخصوص ایکس‌باکس وان ایکس را دریافت خواهد کرد. در حساب رسمی توئیتر Halo این موضوع اعلام شده و چنین نوشته شده است: همان‌طور که امروز اعلام کردیم، کار برروی به‌روزرسانی‌ها، رفع مشکلات و بهبودهای ایکس‌باکس وان ایکس برای […]

Halo: The Master Chief Collection از ایکس‌باکس وان ایکس پشتیبانی خواهد کرد

مایکروسافت طی لایو استریم و توئیت جدیدی، اعلام کرده است که Halo: The Master Chief Collection به‌روزرسان مخصوص ایکس‌باکس وان ایکس را دریافت خواهد کرد.

در حساب رسمی توئیتر Halo این موضوع اعلام شده و چنین نوشته شده است:

همان‌طور که امروز اعلام کردیم، کار برروی به‌روزرسانی‌ها، رفع مشکلات و بهبودهای ایکس‌باکس وان ایکس برای Halo: The Master Chief Collection در جریان قرار دارد و در ۲۰۱۸ اجرایی می‌شود.

علاوه بر این، مدیر ۳۴۳ Industries یعنی Bonnie Ross، از سختی‌های ارتقای گرافیک این مجموعه و دلیل صبر آن‌ها برای پیاده‌سازی به موقع این کار گفته است:

[The Master Chief Collection] شش موتور بازی‌سازی را در بر دارد. ایجاد تغییر کار راحتی نیست و ریسک زیادی هم دارد، ولی بدین معنی نیست که نباید انجامش دهیم. فقط باید نسبت به زمان آن هوشیار و محتاط باشیم.

در نهایت، Ross بیان داشته است که برای مشاهده‌ی جلوه‌های بصری و تازه باید تا بهار ۲۰۱۸ صبر کنیم.

Halo: The Master Chief Collection که مجموعه‌ای از نسخه‌های Halo: Combat Evolved Anniversary ،Halo 2: Anniversary ،Halo 3 ،Halo 4 و Halo 3: ODST است، هم‌اکنون  در دسترس ایکس‌باکس وان قرار دارد.

منبع متن: gamefa