ساعاتی قبل استودیوی Fatshark جزئیات بیشتری از بازی جدیدش یعنی Warhammer Vermintide 2 را به اشتراک گذاشت. به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از DSO Gaming، همانطور که از نام این عنوان پیداست، بازی دنباله‌ای بر نسخه قبلی با نام Vermintide است و سازندگان وعده داده‌اند که یک تجربه‌ی اکشن و بسیار سریع و جذاب در انتظار گیمرهاست.

در این عنوان بازیکن در دنیای فانتری تاریک و مخوف Warhammer قرار می‌گیرد و می‌تواند با متحد شدن با حداکثر سه بازیکن دیگر، به جنگ با دشمنان قبلیه‌ای تمام نشدنی این بازی برخیزد. بازی در مقایسه با نسخه‌ی قبل از هر لحاظ پیچیده‌تر و عمیق‌تر شده است و ما شاهد قهرمانان بیشتر، سلاح‌های متنوع‌تر، محیط‌های جدیدتر، مهارت‌های نوین‌تر و سیستم‌‌های ارتقای قدرتِ جذاب‌تر خواهیم بود.

"مارتین وهلند" مدیر استودیوی Fatshark در رابطه با پیشرفت‌های Vermintide 2 گفته است:

"Vermintide 2 نقطه‌ی تکامل این ژانر است. اگر شما نسخه قبلی را دوست داشتید، قطعا از این نسخه هم لذت می‌برید. ما به درخواست‌های جامعه‌ی طرفداران بازی گوش فرا دادیم، صدها ساعت از گیم‌پلی بازی‌های آنلاین شما را تماشا و تجزیه و تحلیل کردیم و با شور و اشتیاقی فراوان برای ارائه‌ی یک بخشِ Co-op عالی می‌خواهیم که بهترین تجربه‌ی ممکن در مقابل شما قرار گیرد"

Warhammer Vermintide 2 در حالت Co-op تا چهار بازیکن آنلاین را پشتیبانی می‌کند و دارای پنچ قهرمان اصلی و 15 مسیر career برای آن‌ها است. این بازی در زمستان آینده منتشر خواهد شد.

در انتها از شما دعوت می‌کنیم که تصاویر و تریلر جدیدی از گیم‌پلی بازی را تماشا کنید:

   

  

 

دانلود با کیفیت SD - دانلود با کیفیت HD - دانلود با کیفیت FULL HD

منبع متن: pardisgame