به‌تازگی، تصاویر جدیدی از تنها گسترش دهنده‌ی Horizon Zero Dawn یعنی The Frozen Wilds با کیفیت ۴K منتشر شده است که مناظر برفی زیبایش را به نمایش می‌گذارد. چهار تصویر تازه‌ای که در زیر می‌بینید، طبق معمول مناظر و محیط‌های برفی گسترش‌دهنده و البته ماشین‌های جدیدی را به تصویر می‌کشند:  The Frozen Wilds در تاریخ […]

تصاویر ۴K جدیدی از Horizon Zero Dawn: The Frozen Wilds

به‌تازگی، تصاویر جدیدی از تنها گسترش دهنده‌ی Horizon Zero Dawn یعنی The Frozen Wilds با کیفیت ۴K منتشر شده است که مناظر برفی زیبایش را به نمایش می‌گذارد.

چهار تصویر تازه‌ای که در زیر می‌بینید، طبق معمول مناظر و محیط‌های برفی گسترش‌دهنده و البته ماشین‌های جدیدی را به تصویر می‌کشند:

 The Frozen Wilds در تاریخ ۷ نوامبر مصادف با ۱۶ آبان به‌صورت دیجیتالی با قیمت ۲۰ دلار منتشر می‌گردد و خط داستانی، محیط، ماشین‌ها و موارد جدید دیگری را برایتان به ارمغان می‌آورد. این گسترش‌دهنده همچنین در نسخه‌ی Horizon Zero Dawn: Complete Edition که در ۵ دسامبر (۱۴ آذر) به انتشار می‌رسد، گنجانده شده است. علاوه بر این‌ها، طبق گفته‌ی گریلا گیمز، پس از The Frozen Wilds شاهد گسترش‌دهنده‌ی دیگری برای Horizon Zero Dawn نخواهیم بود. سرنوشت این بازی در آینده فعلاً مشخص نیست، ولی با توجه به عملکرد موفقیت‌آمیز و بازخوردهای خوبش، می‌توان انتظار ساخت دنباله‌ای برای آن را داشت و حتماً سونی به فکر این عنوان انحصاری محبوبش خواهد بود.

منبع متن: gamefa