به گزارش پردیس گیم و به نقل از Game Spot، زمان زیادی گذشته و Game of Thrones بالاخره به پایان خود نزدیک می‌شود. در حالیکه بازیگران سریال خود را برای فیلمبرداری اپیزودهای پایانی آماده می‌کنند، کیت هرینگتون، بازیگر نقش جان اسنو، در انتظار زندگی بعد از سریال است. او در مصاحبه با Digital Spy گفت: "‌این سریال در وقت مناسبی در حال تمام شدن است." در حالیکه این پایان خبر خوشی برای طرفداران نیست اما باید در نظر گرفت که تولید این سریال کار آسانی نیست. او در ادامه می‌گوید: "کارهای زیادی است که نمی‌توانید انجام دهید. منتظرم تمام شود. هشت سال کار کردن برایم کافی بوده است. دیگر نمی‌خواهم طولانی‌تر شود. ایده‌های دیگری هم دارم که می‌خواهم اجرا شوند."  منظور او احتمالا سریال درام Gunpowder است که او تولید‌کننده و بازیگرش است و قرار است از BBC پخش شود.

البته فقط تولید کنندگی نیست که او را به هیجان می‌آورد، بلکه اشتیاق او برای پایان یافتن Game of Thrones به خاطر تمام فرصت‌هایی است که او می‌خواهد به دنبالشان برود و در حال حاضر برنامه ریزی فشرده و شلوغ سریال مانعش می‌شود. " آزاد خواهم شد. حتی فکر اینکه یک سال را برای خودم باشم به من حس رهایی می‌دهد."

ولی این حرفها به این معنی نیست که او تجربه‌ی Game of Thrones را نادیده می‌گیرد. بازیگران سریال از همین حالا به خاطر تمام شدن سریال احساساتی شده‌اند. هرینگتون می‌گوید: " شب گذشته که داشتم به دیوید بنیوف و دن وایس، تولید کنندگان سریال، ایمیل می‌فرستادم، همه خیلی ناراحت و احساساتی شده بودیم."

البته برای طرفداران سریال، پایان Game of Thrones به معنی پایان دنیای HBO نیست. در حال حاضر 5 اسپین آف مختلف در حال ساخت هستند.

فصل نهایی Game of Thrones یا اواخر 2018 و یا اوایل 2019 پخش خواهد شد.

منبع متن: pardisgame