یک سازنده ماد به نام "demon667_schwarz" به‌تازگی تصاویر جذابی از پروژه Half Life 2 Cinematic Mod Awakening منتشر کرده است. Cinematic Mod Awakening در واقع نسخه ارتقا یافته ماد سینمایی FakeFactory می‌باشد. در ساخت Cinematic Mod Awakening از جامعه طرفداران سری Half Life کمک گرفته شده، لازم به ذکر است که این ماد از پلتفرم CM2013 استفاده کرده است.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از demon667_schwarz ،DSOGaming قصد دارد برای این ماد دو حالت بازی طراحی کند. اولین حالت Extended Branch است که مشابه ماد سینمایی FakeFactor خواهد بود. حالت دیگر نیز Basic Branch است، هدف این حالت جلب رضایت افرادی است که مدل شخصیت‌های FakeFactory را دوست نداشتند.

به این ترتیب کیفیت محتوا و مدل‌ها در Basic Branch در بالاترین حد خود قرار خواهد داشت. لازم به ذکر است که این حالت در محتوای گیم‌پلی تفاوتی با حالت Extended Branch نخواهد داشت و تنها از نظر گرافیکی بهبود پیدا کرده است.

همچنین قرار است این ماد گزینه‌های متفاوتی را پیش روی بازیکنان قرار دهد به نحوی که زمان تجربه آنها بازیکنان بتوانند در موقعیت‌های مختلف عملکرد متفاوتی از خود نشان دهند.

در ادامه شاهد تصاویری زیبا از این ماد باشید.

 

منبع متن: pardisgame