به‌زودی بازیکنان Xbox One و PC می‌توانند در کنار یکدیگر به تجربه Halo Wars 2 بپردازند

استودیو 343 Industries امروز دو قابلیتی که قرار است به‌زودی به عنوان Halo Wars 2 اضافه شوند را معرفی کرد. بر اساس اعلام این تیم، در بروزرسان‌های جدید این بازی دو امکان Xbox Arena و کراس‌پلی میان نسخه‌های Xbox One و Windows 10 در اختیار بازیکنان قرار خواهد گرفت.

Xbox Arena به بازیکنان اجازه می‌دهد که مسابقات شخصی خود را در Halo Wars 2 ایجاد کرده و مدیریت نمایند. مسابقات Xbox Arena را می‌توان از طریق هاب بازی Halo Wars 2 یا Xbox Club ایجاد و به آنها ملحق شد.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از DSOGaming، اما در سوی دیگر، قابلیت کراس‌پلی نیز به بازیکنان نسخه Xbox One این اجازه را می‌دهد که در کنار PC گیمرها به تجربه بازی بپردازند. 343 Industries به‌سختی بر روی ارائه این قابلیت کار کرده و تست‌های نهایی نشان می‌دهد که بدون هیچگونه مشکلی آماده ارائه با بازیکنان است. البته لازم به ذکر است که این بازی با بروزرسان بعدی Halo Wars 2 اضافه می‌شود.

343 Industries با جدیت در حال بروزرسانی Halo Wars 2 است. یکی مهم‌ترین بروزرسان‌هایی که این استودیو عرضه کرد، ارتقا عملکرد فنی بازی را به همراه داشت. Halo Wars 2 در ابتدای عرضه از مشکلات فنی زیادی رنج می‌برد اما تیم پشتیبانی‌کننده تاکنون در رفع این اشکالات موفق عمل کرده است.

منبع متن: pardisgame