WWE 2K18 هم‌اکنون در دسترس دوستداران سری است و حال شاهد انتشار نمرات و نقدهای بازی هستیم. اینطور که به‌نظر می‌رسد نسخه ۱۸ این سری نتوانسته ضعف‌های همیشگی سری WWE 2K را برطرف نماید. مجموعه عناوین سالانه WWE 2K، قرار است در تاریخ ۱۷ اکنبر (۲۵ مهر) با عنوان WWE 2K18، بار دیگر به دو […]

نمرات عنوان WWE 2K18 منتشر شد

WWE 2K18 هم‌اکنون در دسترس دوستداران سری است و حال شاهد انتشار نمرات و نقدهای بازی هستیم. اینطور که به‌نظر می‌رسد نسخه ۱۸ این سری نتوانسته ضعف‌های همیشگی سری WWE 2K را برطرف نماید.

مجموعه عناوین سالانه WWE 2K، قرار است در تاریخ ۱۷ اکنبر (۲۵ مهر) با عنوان WWE 2K18، بار دیگر به دو صورت فیزیکی و دیجیتالی برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی بازگردند. همراه با این عنوان، بسیاری از بخش‌ها و ویژگی‌های مورد علاقه هواداران این سبک، از جمله بخش قابل شخصی‌سازی و عمیق Universe Mode نیز، باز خواهند گشت. شرکت ۲K Sports با انتشار اطلاعات تازه‌ای، جدیدترین ویژگی‌های اضافه شده به این بخش در عنوان WWE 2K18 را، به هواداران معرفی کرده است.

برای افرادی که با این بخش آشنایی ندارند، باید بگوییم که Universe Mode شبیه‌ساز سیستم پخش تلویزیونی و طراحی برنامه‌های هفتگی WWE است. در این بخش که کاملا قابل شخصی‌سازی بوده، شما توانایی آن را داشته تا کشتی‌گیران محبوب خود یا شخصیت‌های که خودتان ساخته‌اید را، در سه برنامه‌ معروف و هفتگی WWE یعنی RAW ،SmackDown Live و NXT روبروی یکدیگر قرار دهید.

با مسابقه هر کشتی‌گیر و شکست و پیروزی او درون رینگ مبارزه، قدرت و رتبه‌بندی آن‌ها در میان WWE Universe (هواداران و تماشاچیان برنامه‌های WWE) تغییر کرده، و مشخص می‌شود که کدام کشتی‌گیر بسته به عملکردش، شانس مبارزه برای بدست آوردن یکی از کمربندهای قهرمانی، در برنامه‌های ماهانه WWE همانند Wrestlemania را، خواهد داشت. هر یک از این مبارزات نیز توسط بازیکنان قابل انجام بوده، پس شما می‌توانید با مهارت و توانایی خودتان سرنوشت آنکه چه کسی برای کمربند جنگیده و چه شخصی آن را در دست خواهد داشت را، کنترل کنید. البته برای افرادی که علاقه‌ایی به شرکت در این مبارزات نداشته، این قابلیت وجود دارد تا تنها نتایج مسابقات را نگاه کرده و بیشتر بر روی ارائه بهترین برنامه تلویزیونی در هر هفته، تمرکز کنند.

در ادامه نگاهی به مهم‌ترین نقدهای منتشر شده از این بازی میندازیم. درصورت تغییر در نمره میانگین پست بروزرسانی می‌شود.

Forbes: 8.3/10

با وجود مشکلات مختلف اما هسته گیم‌پلی بازی WWE 2K قدرتمند باقی مانده است. بازی عمق خوبی داشته و سرگرم کننده است اما تمامی نواحی ورزش WWE را پوشش نمی‌دهد. در پایان چیزی که برای یک بازی ویدیویی اهمیت دارد سرگرم کننده بودن آن است که WWE 2K18 از آن بهره کامل می‌برد.

IGN: 7/10

با وجود گرافیک بهبودیافته در کنار گیم‌پلی ارتقا یافته، WWE 2K18 تکراری به‌نظر می‌رسد. این بازی تمامی توانش را برروی بخش احمقانه MyCareer داستانی شکلش گذاشته است و دیگر بخش‌های آن با ضعف روبه‌رو هستند. ویژگی‌های تازه بازی نیز آنقدری نیست که عرضه سالانه سری را توجیه کند.

شما می‌توانید با مطالعه گزارش‌های قبلی ما، اطلاعات بسیار زیادی در مورد یکی دیگر از بخش‌های مهم عنوان WWE 2K18، یعنی MyCareer و ویژگی‌های جدیدی که در این نسخه به آن افزوده شده است، بدست آورید. علاقمندان همچنین می‌توانند از اینجا از ۱۰ محتوای دانلودی این عنوان آگاه شده، یا آنکه جدیدترین خبر در مورد عدم وجود خریدهای درون بازی در WWE 2K18 را، مطالعه کنند.

WWE 2K18 در ۱۷ اُکتبر مصادف با ۲۵ مهر برای رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان منتشر می‌گردد و در تاریخ دیرتری طی پاییز سال جاری میلادی روانه‌ی نینتندو سوئیچ می‌شود.

منبع متن: gamefa