خالق سری Tekken به ساخت یک عنوان فایتینگ با استفاده از شخصیت‌های دیگر بازی‌ها علاقه دارد

عنوان Tekken 7 که چندی پیش برروی PC و کنسول‌های PS4 و Xbox One عرضه شد، نه تنها یکی از بهترین بازی‌های مبارزه‌ای جند سال اخیر بوده بلکه با حضور شخصیت‌هایی نظیر Akuma از Street Fighter و Geese Howard از بازی Fatal Fury: King of Fighters که در آینده اضافه خواهد شد، دارای شخصیت‌های مهمان از دیگر بازی‌ها نیز است.با وجود این شخصیت‌های مهمان از دیگر فرنچایزهای فایتینگ در Tekken 7، سورپرایزکننده نیست که خالق این سری یعنی آقای "کاتسوهیرو هارادا" (Katsuhiro Harada) علاقه داشته باشد تا پایش را فراتر بگذارد.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از WCCFTech وی به تازگی در مصاحبه‌ای اعلام کرده که دوست دارد با استفاده از شخصیت‌های دیگر فرنچایزهای فایتینگ، عنوانی را در این سبک بسازد. وی در این مورد گفت:

"یک شخصیت مهمان دیگر وجود دارد که همراه با Season Pass به Tekken اضافه خواهد شد. این شخصیت هنوز معرفی نشده پس ما تمام تلاش‌مان برای عرضه هرچه بهتر آن انجام خواهیم داد. اگر فقط یک لیست آرزوها وجود داشت که مختص Tekken 7 نباشد؛ من همیشه به اینکه شخصیت‌های مورد علاقه‌ام را از فرنچایزهای مختلف جمع‌‌آوری کنم و آن‌ها را در عنوانی با استایل King of Fighters عرضه کنم، علاقه داشته‌ام."

با اینکه برای این کار تلاش زیادی لازم است و باید چندین شرکت مختلف برای چنین ایده‌ای راضی شوند، دیدن چنین عنوانی بسیار جالب خواهد بود. چرا که Akuma نیز در Tekken 7 تجربه‌ای خوب و جالب را رقم زده بود.

همان‌طور که در بالاتر اشاره شد، Geese Howard دیگر شخصیت مهمان بازی Tekken 7 خواهد بود. "وی از سری Fatal Fury در Tekken حضور خواهد داشت و با شخصیت‌های محبوبی نظیر Heihachi, Paul, و Akuma روبرو خواهد شد. وی با لباس ویژه خود یعنی شلوار‌ هیکامایِ (hikama) قرمز رنگِ خود، قسم خورده تا مبارزان Tekken را از بین ببرد. به داخل زمین مبارزه بروید؛ جایی که دنیای دو سری Tekken و Fatal Fury با یکدیگر برخورد داشته‌اند! "

 عنوان Tekken 7 هم‌اکنون برروی کنسول‌های PS4 و Xbox One و پلتفرم PC در دسترس است. در پایان لطفا دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع متن: pardisgame