توسعه‌دهنده سابق Bungie: اگر پرداخت‌های درون برنامه‌ای را دوست ندارید آن‌ها را نخرید | توسعه‌دهندگان نیز باید خرج زندگی‌شان را تامین کنند

به نظر می‌رسد که جنجال‌های پیرامون جعبه‌‌های جایزه (loot box) و پرداخت‌های درون برنامه‌ای به این زودی‌ها فروکش نخواهد کرد. به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از WCCFTech به تازگی در مصاحبه‌ای که توسط GameIndustry منتشر شده، چندین تن از توسعه‌دهندگان بازی‌های ویدئویی در این مورد صحبت‌کرده‌اند. در میان نظرات گوناگون، توسعه‌دهنده سابق استودیو Bungie یعنی آقای "نایلز سانکی" (Niles Sankey) که قبل از ترک استودیو سابقه کار برروی عناوین Halo و Destiny را دارد، اشاره کرده که در نهایت این یک کسب‌و‌کار و بِزینس بوده و اگر مردم پرداخت‌های درون برنامه‌ای را دوست ندارند، می‌توانند از پشتیبانی کردن از آن ها دست بردارند.

"توسعه‌دهندگان نیز زمانی بازنشسته می‌شوند و خانواده‌ای دارند که باید آن را تامین کنند. اگر مردم از جعبه‌های جایزه و پرداخت‌های درون‌ برنامه‌ای خوش‌شان نمی‌آید، نباید با خرید آن‌ها از بازی حمایت کنند. و من پیشنهاد نمی‌کنم که بازی‌های ساخته‌شده توسط شرکت‌هایی که قبلا روش‌های کسب‌وکار بی‌قید‌وشرط رانشان داده‌اند را نخرید."

"من دست از سرمایه‌گذاری برروی توسعه بازی‌های سنگین و عظیم برداشتم و دیگر آن‌ها را تجربه نیز نمی‌کنم. از دید من، راه‌های بهتری برای صرف زمان و گذراندن زندگی‌تان وجود دارد. بازی‌های غیر اعتیاد آور و سرمایه‌گذاری شده خوبی برای تجربه وجود دارند و چیزهای بسیار بیشتری از بازی‌های ویدئویی در زندگی وجود دارد."

قبل از اینکه نزدیک به یک دهه برای Bungie کار کند، "سانکی" در استودیو‌هایی نظیر Monolith Productions, America’s Army, Volition و Epic Games کار می‌کرده است. از ماه میِ سال 2015 وی به عنوان کارگردان ارشد در Nilo Studios مشغول به کار برروی عنوانی اول‌شخص و روانشناسانه و هیجان‌انگیز به نام Asemblance شد؛ این عنوان سال گذشته برروی پلتفرم‌های PS4 و PC عرضه شد.

در پایان لطفا دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع متن: pardisgame