Super Meat Boy در سال جاری میلادی بر روی Nintendo Switch در دسترس قرار خواهد گرفت

تاریخ عرضه بازی خلاقانه و به شدت درگیرکننده Super Meat Boy بر روی کنسول گیمینگ جدید Nintendo اعلام شد. علاقه‌مندان به تجربه این بازی بر روی کنسول Switch در سال جاری میلادی می‌توانند برای تهیه نسخه دیجیتالی آن اقدام نمایند اما افرادی که به دنبال خرید نسخه فیزیکی هستند باید تا سال 2018 منتظر بمانند.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از DualShockers، این خبر امروز در توییتر رسمی استودیو Team Meat اعلام شد. زمان که شخصی در مورد احتمال در دسترس قرار گرفتن Super Meat Boy بر روی Switch  تا قبل از عرضه دنباله این بازی به نام Super Meat Boy Forever پرسید، حساب توییتر رسمی سازندگان این بازی در پاسخ توییت زیر را ارسال کرد:

"Super Meat Boy امسال به‌صورت دیجیتالی بر روی Switch در دسترس قرار خواهد گرفت. نسخه فیزیکی بازی نیز احتمالا سال آینده میلادی عرضه می‌شود."

این اولین بار است که یک بازه زمانی مشخص برای انتشار Super Meat Boy بر روی Nintendo Switch اعلام می‌شود. پیش از این در مورد عرضه این بازی بر روی سخت‌افزار گیمینگ جدید Nintendo ابهام وجود داشت و دقیقا مشخص نبود که در نهایت این عنوان نیز بر روی این کنسول عرضه می‌شود یا تنها دنباله بازی یعنی Super Meat Boy Forever.

Super Meat Boy اواسط آگوست 2017 برای Nintendo Switch تایید شد. در آخرین روزهای همین ماه بود که Super Meat Boy Forever نیز بعنوان دنباله بازی با قابلیت درجه سختی مقیاس‌بندی شده و بالا رفتن ارزش تکرار معرفی شد. این بازی برای عرضه در سال 2018 برنامه‌ریزی شده است.

عنوان پلتفرمر دو بعدی به شدت دشوار Super Meat Boy یکی از عناوین مستقل برجسته و پرطرفدار به حساب می‌آید. این بازی اولین بار اواخر سال 2010 بر روی Xbox 360 عرضه شد و سپس به پلتفرم‌های PC ،PS4 ،Android ،Wii U نیز راه یافت.

منبع متن: pardisgame