تماشا کنید: تصاویری از عنوانی ترسناک با الهام‌ از سری Resident Evil

مدتی است که عنوانی ترسناک با الهام از عناوین کلاسیک سری Resident Evil زیر نظر تیمی که با رهبری یک طراح سه بعدی به نام B.O.W. Qin تشکیل شده، مراحل ساخت را می‌گذراند. عنوان مشخصی هنوز برای این بازی انتخاب نشده اما تیم سازنده در نظر دارد که در آینده نزدیک یک دموی قابل بازی را با هدف جذب طرفدار بیشتر عرضه کند.

به تازگی تصاویری از این بازی ترسناک منتشر شده که عمارت اصلی و محیط‌های جنگلی آنرا نشان می‌دهد. در ادامه شاهد این تصاویر باشید.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از DSOGaming، برای طراحی محیط‌های جنگلی تیم سازنده از Megascans و منابع جنگل ردوود ساخته شده توسط ویلی هممز در موتور بازی‌سازی Unreal Engine 4 استفاده کرده است. خروجی نهایی چشم‌نواز از کار در آمده و نشان می‌دهد که در صورت وجود مهارت کافی تیم‌های کوچک هم می‌توانند به کیفیت بصری خیر‌ه‌کننده دست یابند.

به نظر می‌رسد که تیم سازنده این پروژه تا به اینجای کار فوق‌العاده پیش رفته است. توجه به جزئیات بسیار بالا است هر چند که در حال حاضر تنها دو محیط برای بازی در نظر گرفته شده است. به هر حال، در حالا حاضر حتی مشخص نیست که این پروژه تا کجا می‌تواند پیش روند و از سوی دیگر هیچ اطلاعاتی از سیستم گیم‌پلی آن نیز منتشر نشده است.

همانطور که اشاره شده قرار است به‌زودی یک دمو برای این پروژه عرضه شود. با تجربه این دمو بهتر می‌توان در مورد بازی نظر داد. در ادامه از تصاویر لذت ببرید.

 

 

منبع متن: pardisgame