فضای مورد نیاز برای تجربه Need for Speed Payback بر روی Xbox One مشخص شد؛ پایین‌تر از حد انتظار

به گزارش پردیس گیم و به نقل از WCCFTech، این روزها دیگر همه به این حقیقت پی برده‌اند که برای تجربه بازی‌های مهم به فضای خالی زیادی بر روی هارد دیسک نیاز است. این حقیقت در مورد عناوین اتومبیل‌رانی نیز صدق می‌کند، دو عنوان اخیرا انتشار در این سبک یعنی Gran Turismo Sport و Forza Motorsport 7 هر کدام به ترتیب 50 گیگ و 100 گیگ (بر روی PC) به فضای خالی نیاز دارند. در این شرایط انتظار می‌رود که عنوان پیش‌رو سبک اتومبیل‌رانی یعنی Need for Speed Payback نیز حجم دانلود بالایی داشته باشد اما خوشبختانه چنین نیست.

بر اساس جزئیاتی که در Microsoft Store منتشر شده، نسخه Xbox One عنوان Need for Speed Payback به 17.8 گیگ فضای خالی بر روی هارد نیاز دارد که رقم نسبتا معقولی است. با در نظر گرفتن اینکه Payback یک عنوان جهان آزاد HD با یک حالت داستانی کامل و میان پرده‌های پرجزئیات و سنگین به حساب می‌آید، حتی می‌توان گفت که فضای خالی مورد نیاز بازی پایین‌تر از حد انتظار است. آیا این به معنای محدود بودن Payback است؟ با توجه به اینکه بازی در محیطی مشابه لاس وگاس جریان دارد بنابراین احتمالا شاهد محیط‌های بیابانی زیادی خواهیم بود و تکسچرهای شن هم خیلی نمی‌توانند سنگین باشند.

در حال حاضر نمی‌دانیم که برای تجربه Payback بر روی PC و PS4 دقیقا چه میزان فضای خالی نیاز است اما احتمال می‌دهیم که خیلی با نسخه Xbox One تقاوت نداشته باشد. در سیستم مورد نیاز نسخه PC بازی 30 گیگ فضای خالی بر روی هارد توصیه شده که حدس می‌زنیم یک رقم تقریبی باشد. برای اطلاع از جزئیات سیستم مورد نیاز Need for Speed Payback این مطلب را مطالعه کنید.

Need for Speed Payback قرار است در تاریخ 10 نوامبر 2017 (جمعه، ۱۹ آبان ۱۳۹۶) بر روی سه پلتفرم PC ،PS4 و Xbox One در دسترس قرار گیرد.

منبع متن: pardisgame