در اینکه شرکت Valve همانند یک بانک است شکی نیست! اما حالا مردی که در صدر این شرکت قرار دارد می‌تواند بگوید که فقط ۹۶ نفر در آمریکا ثروتمند از او هستند. خبرگذاری Forbes لیست صدتا از ثروتمندترین افراد درون کشور آمریکا که بیش از صد میلیون جمعیت دارد را منتشر کرده است که ثروت […]

Gabe Newell به عنوان یکی از ثروتمندترین افراد آمریکا شناخته شد

در اینکه شرکت Valve همانند یک بانک است شکی نیست! اما حالا مردی که در صدر این شرکت قرار دارد می‌تواند بگوید که فقط ۹۶ نفر در آمریکا ثروتمند از او هستند.

خبرگذاری Forbes لیست صدتا از ثروتمندترین افراد درون کشور آمریکا که بیش از صد میلیون جمعیت دارد را منتشر کرده است که ثروت آن‌ها به حدی است که حتی برخی از مردم شانس تصور کردن آن را هم ندارند! در این لیست مدیر شرکت Valve یعنی آقای Gabe Newell به چشم می‌خورد که با ۵٫۵ بیلیون سرمایه در رتبه‌ی ۹۷ آن قرار داشته و این به طور واضحی به محبویت فروشگاه اصلی و خرده فروشی‌های شرکت Valve اشاره دارد. اما با این حال وی هنوز پشت سر قول‌های تکنولوژی مانند Elon Musk، Mark Zuckerberg و البته Bill Gates قرار دارد، پس منتظر چه هستید به استیم رفته و مقداری خرید کنید شاید همین چند دلار بتواند رتبه‌ی او را پایین تر بیاورد!

Gabe Newell (یا به گفته‌ی خودش: دوست دارد Gaben صدایش کنند!) در این مقطع می‌تواند هر موقع که بخواهد بازنشسته شود و زمانی که این کار را انجام دهد شاید سرانجام دلیل اتفاقی که برای Half-Life 3 و Left 4 Dead 3 افتاده است و یا هر چیزی که ما مایل به شنیدن آن هستیم را بگوید.

منبع متن: gamefa