پس از مدت‌ها انتظار، سرانجام شاهد ورودِ سری بازی مشهور Gran Turismo به نسل هشتم هستیم. Gran Turismo Sport هفته‌ی گذشته منتشر شد؛ هرچند بازی بدلیل فقدان محتوای کافی و سایر محدودیت‌ها فعلا ضعیف‌تر از حد انتظار ظاهر شده است اما تقریبا اکثر کسانی که موفق به تجربه‌ی این نسخه شده‌اند، سطح گرافیکی و بصری آنرا مثبت ارزیابی کرده‌اند.

به گزارش پردیس‌گیم، اخیرا سایت IGN ویدیویی از مقایسه‌ی گرافیک بازی Gran Turismo Sport با Forza Motorsport 7 را منتشر کرده است. در این ویدیوی نسبتا کوتاه شاهد مقایسه ی گرافیک این دو بازی در شرایط مکانی و زمانی یکسان هستیم. البته در برخی از مواقع دقت لازم صورت نگرفته است و موقعیت آب و هوایی به طور مساوی لحاظ نشده است. زیرا طبیعتا نمایش یک بازی در حالت آفتابی نسبت به ابری رنگ‌ها را بهتر نشان می‌دهد و در این ویدیو گاهی اوقات برای هر دو بازی موقعیت‌های آب و هوایی پیش می‌آید که بافت‌ها را کمرنگ‌تر نشان می‌دهد.

 با این وجود در مجموع این ویدیو می‌تواند برخی از تفاوت‌های گرافیکی این دو بازی مشهور و پرطرفدار را نشان دهد. همچنین مبنای این مقایسه نسخه‌های PS4 و Xbox One بوده است. در ادامه از شما دعوت می‌کنیم ویدیوی مربوط به مقایسه‌ی گرافیکی تماشا کنید:

 

دانلود با کیفیت HD 60FPS - دانلود با کیفیت FULL HD 60FPS

تماشای ویدیو بصورت فول‌اسکرین

از نظر شما کدام یک سطح گرافیکی بالاتری را ارائه می‌دهند؟

منبع متن: pardisgame