MSI از سازندگان پیشگام مادربردهای گیمینگ، همگام با معرفی پردازنده‌های نسل هشتمی اینتل، مادربردهای جدید خود را آماده کرده و علاقه‌مندان به PC و گیمرها را برای پا گذاشتن به یک دنیای جدید فرا می‌خواند.

با بهره گیری از پلتفرم جدید Z370 اینتل، این کمپانی طیف کاملی از مادربردهای خود را در قالب چهار دسته‌بندی معرفی کرده که تمامی مدل‌ها به طور کامل از پردازنده‌های 6 هسته‌ای اینتل پشتیبانی می‌کنند. مادربردهای نسل جدید MSI در سه دسته آشنای GAMING متشکل از Enthusiast GAMING،Performance GAMING و Arsenal GAMING در دسترس هستند تا برای هر گیمر در هر جای دنیا که باشد، یک مدل مناسب وجود داشته باشد.

 MSIبرای طراحان، تولیدکنندگان محتوا و کاربران ورک استیشن، مدل‌های جدیدی از سری PRO نیز تدارک دیده است. مادربردهای MSI  به قابلیت‌های منحصر به فردی تجهیز شده‌اند تا قادر به برآورده ساختن نیازهای  تمامی علاقه‌مندان به PC باشند، بنابراین فرقی نمی‌کند گیمر یا کاربر حرفه‌ای باشید.

 با هدف به حداکثر رساندن  همه چیز و اطمینان از اینکه هر کسی می‌تواند به نهایت کارایی پردازنده‌های 6 هسته‌ای اینتل دست پیدا کند، مادربرد Z370 GODLIKE GAMING  به عنوان غنی‌ترین مادربرد Z370  موجود توسط MSI طراحی و ساخته شده است.

: Z370 GODLIKE GAMING یک مادربرد برای فرمان روایی بر همه چیز

این مادربرد برای علاقه‌مندان به گیمینگ و آنهایی که به دنبال دستیابی به بهترین تجربه گیمینگ و اورکلاکینگ  چه از لحاظ کارایی و چه سلیقه هستند، ساخته شده است. با هدف برآورده کردن نیازهای حرفه‌ای‌ترین گیمرها، Z370 GODLIKE GAMING  یکبار دیگر استانداردهای تازه‌ای را به دنیای مادربردهای رده بالا معرفی کرده است. قابلیت‌های غنی، تنها ویژگی GODLIKE  نیستند،  این مادربرد با برخورداری از ظاهر جذاب، چشمان هر گیمری را به خود خیره می‌کند.

افزون بر ظاهر خیره‌کننده، این مادربرد به شدت تجهیز شده است. حرارت‌گیرهای چند لایه آن گرمای مدار تغذیه PWM قدرتمند 18 فازی مبتنی بر پکیج‌های DrMOS را مهار می‌کنند و برای رکورد شکنی در اورکلاکینگ آماده هستند. برای ارائه بهترین کارایی و پایایی طی ساعات طولانی گیمینگ یا اورکلاکینگ شدید، Z370 GODLIKE GAMING از اجزای مرغوب رده نظامی Military Class V بهره می‌برد و به انبوهی از قابلیت‌های منحصر به فرد مخصوص گیمینگ و اورکلاکینگ تجهیز شده که تا پیش از آن هرگز با یک مادربرد مشاهده نشده است.

فناوری  Killer xTend

Z370 GODLIKE GAMING  با برخورداری از سه درگاه شبکه کابلی Killer E2500  و یک آداپتور Killer 1535 Wi-Fi AC،  اولین مادربرد دنیا با قابلیت افزایش دهنده پوشش شبکه بیسیم (WiFi Range Extender)  است. افزون بر مدیریت پهنای باند و امکان اولویت بخشی به ترافیک مربوط به بازی‌ها نسبت به دیگر برنامه‌ها با هدف کاهش تأخیر در بازی‌های آنلاین، حالا شما می‌توانید سوییچ شبکه مادربرد را با گسترش دهنده پوشش بیسیم آن ترکیب کنید تا دیگر دستگاه‌های شبکه نیز از قابلیت‌ها و مزایای راهکار شبکه مخصوص گیمینگ Killer بهره‌مند شوند. GODLIKE  بهترین ارتباط شبکه کابلی و تجربه اینترنت، آسان‌ترین کنترل برای تمامی دستگاه‌های متصل به شبکه و پوشش بهتر را برای از میان برداشتن سیگنال ضعیف Wi-Fi ارائه می‌کند.

صدای حرفه ای

مادربرد Z370 GODLIKE GAMING با برخورداری از یک جفت پردازنده صوتی ALC1220 Hi-Fi، مبدل دیجیتال به آنالوگ مجزا ESS با آمپلی فایر مجزا ESS  ، خازن‌های مخصوص صدا WIMA  و جک خروجی هدفون 6.35 میلی‌تری که همگی بر روی طراحی برد PCB مجزا شده   کاملاً جدید  تعبیه شده‌اند؛  خالص‌ترین کیفیت صدا را با اعوجاج بسیار پایین  ارائه می‌کند تا ضمانت‌کننده ارائه صدای بی نقص در بازی‌ها باشد. شما حتی می‌توانید به طور هم زمان دو منبع صدای مختلف را پخش کنید. هر دو خروجی‌های جلویی و پشتی توسط تقویت کننده مجزا تقویت می‌شوند تا صدایی باکیفیت و بلند در خروجی به هدفون یا سیستم صوتی فراگیر ارائه شود.

نهایت سرعت ذخیره سازی

Z370 GODLIKE GAMING  با برخورداری از سه عدد شکاف Turbo M.2 با خنک کننده M.2 Shield v2  و یک درگاه  U.2، نهایت انعطاف پذیری در پشتیبانی از SSD های پرسرعت مبتنی بر فناوری PCI-Express NVMe  را ارائه می‌کند. در بسته بندی مادربرد یک کارت جانبی PCI-E M.2 Xpander-Z قرار دارد که به وسیله آن دو شکاف Turbo M.2 دیگر اضافه می‌شود که در مجموع 5 شکاف Turbo M.2 را برای گیمر فراهم می‌کند. این شکاف‌ها توسط خنک کننده MSI M.2 Shield v2 پوشانده شده‌اند.

به سبک خود عمل کنید: Z370 GAMING PRO CARBON AC

Z370 GAMING PRO CARBON AC  یکبار دیگر با طراحی منحصر به فرد و قدرتمند با بهره گیری از عناصر آشنای سری CARBON بازگشته و از طریق نورپردازی MSI Mystic Light،  امکانات شخصی سازی نامحدود را ارائه می‌کند. افزون بر اینکه این مادربرد با هدف ارائه امکان شخصی سازی و جلوه بخشی به سیستم گیمینگ گیمرها طراحی شده، قابلیت‌های متعددی با خود دارد تا بهترین تجربه گیمینگ ممکن را در اختیار گیمرها بگذارد.

جدیدترین نسل از فناوری نورپردازی Mystic Light RGB LED  : نوارهای RGB  و دیگر سخت افزارها را با هم هماهنگ کنید

نورپردازی قابل شخصی سازی که حالا از طریق برنامه جدید Mystic Light  کنترل می‌شود، به گیمرها امکان انتخاب آسان از میان 16.8 میلیون رنگ و 17 جلوه نمایشی LED را از طریق گوشی هوشمند، تبلت یا کامپیوتر ویندوزی فراهم می‌کند. هم چنین این مادربرد از هر دو نوارهای RGB  و Rainbow LED پشتیبانی می‌کند، بنابراین  هیچ محدودیتی بر سر راه گسترش و هماهنگ سازی نورپردازی RGB با نوارهای  RGB خارجی وجود ندارد. هرکسی می‌تواند به آسانی نوارهای RGB  مورد علاقه خود را وصل و با سایر اجزای سیستم هماهنگ کند. همچنین نورپردازی Mystic Light  از سوی بزرگ‌ترین برندهای سخت افزار دنیا چون Corsair, Cooler Master, Kingst و شمار دیگری پشتیبانی می‌شود تا تضمین‌بخش امکان هماهنگ سازی نورپردازی محصولات RGB  آنها؛ چون کیبردها، ماوس و هدفون‌ها با مادربردهای MSI باشد.

شکاف Turbo M.2 مجهز به خنک کننده  M.2 Shield v2

از راه اندازی به شدت سریع و اجرای دیوانه‌وار و سریع برنامه ها و بازی‌ها با از استفاده از شکاف‌های Turbo M.2 و خنک کننده‌ی به‌ثبت‌رسیده‌ی M.2 Shield v2  لذت ببرید. M.2 Shield v2 کارآمدترین راهکار گرمایی M.2 موجود برای جلوگیری از آسیب دیدن، کمک به دفع حرارت و جلوگیری از تنزل کارایی و افزایش تأخیر ناشی از افزایش دما است. با استفاده از Turbo M.2 و M.2 Shield v2 کارایی M.2 SSD خود را به حداکثر برسانید.

آماده برای چیرگی بر بازی : Z370 TOMAHAWK

این مادربرد، مبتنی بر همان طراحی برنده جایزه iF Design 2017  است. Z370 TOMAHAWK جدید به طور کامل یک مادربرد واقعاً مخصوص گیمینگ اما در عین حال مقرون به صرفه است. مطمئناً ظاهر مادربردهای گیمینگ می‌تواند به شدت زیبا باشد، حالا با برخورداری از RGB LED  در چندین ناحیه مادربرد، Z370 TOMAHAWK  امکان شخصی سازی سیستم گیمینگ شما را برای دست یابی به ظاهر زیباتر فراهم می‌کند. برد PCB با طراحی نظامی  مکمل همه چیز است. یکی دیگر از نقاط قوت Z230 TOMAHAWK، پایداری و پایایی به شدت بالای آن است که از طریق استفاده  از اجزای مرغوب رده نظامی ممکن شده است.

انبوهی از قابلیت های گیمینگ و ارتباطی پرسرعت

مادربرد جدید Z370 TOMAHAWK به انبوهی از قابلیت‌ها برای گیمرها تجهیز گردیده است. این مادربرد با پشتیبانی از شکاف توسعه Turbo M.2 دو قلو با پهنای باند 32 گیگابیت بر ثانیه، به گیمرها امکان وصل کردن سریع‌ترین رسانه‌های ذخیره سازی موجود برای بهره‌مندی از مزایای آنها در بازی‌ها را می‌بخشد. همچنین با پشتیبانی از فناوری حافظه Optane اینتل، این مادربرد کارایی دگرگون کننده فناوری Optane   را به وسایل ذخیره سازی می‌آورد.

 با بهره گیری از کنترلر نسل دومی ASMedia 3142 USB 3.1، مادربرد Z370 TOMAHAWK  به طور باور نکردنی سرعت USB  سرسام آور را در استفاده از دستگاه‌های USB  متعدد آن هم به طور هم زمان ارائه می‌کند. برنامه مکمل MSI GAMING LAN Manager  که نیروی خود را از تراشه شبکه و فناوری‌های اینتل می‌گیرد، به طور خودکار برنامه‌های حساس به تأخیر را شناسایی و اولویت بندی می‌کند. این کار از طریق کاهش تأخیر، به بهبود تجربه گیمینگ آنلاین کمک می‌کند.

برای هر کسی یک مادربرد گیمینگ مناسب وجود دارد

با در دسترس بودن طیف کاملی از مادربردها، همواره گیمرها یک انتخاب مناسب مقابل خود دارند.

از دیگر قابلیت‌های موجود در مادربردهای MSI Z370  می‌توان فناوری DDR4 Boost، راهکار صوتی Audio Boost و درگاه USB نوع C را برشمرد که با هدف برآورده کردن تمامی نیازهای کاربران تعبیه شده‌اند. همچنین برای علاقه‌مندان به گیمینگ که به طور جد به دنبال گیمینگ حرفه‌ای هستند، مدل Z370 GAMING M5 نیز در دسترس است. گیمرهایی هم که می‌خواهند متفاوت باشند می‌توانند مدل‌های Z370 KRAIT GAMING،Z370 GAMING PLUS  و حتی مدل Z370I GAMING PRO CARBON AC ساخته شده در فرم فاکتورMini-ITX  را بررسی کنند.

علاوه بر همه این‌ها، MSI  سری PRO  را نیز عرضه می‌کند که در برگیرنده مدل‌های جدید چون Z370 SLI PLUS   و Z370 PC PRO است. مادربردهای سری PRO  به طور ویژه برای تولیدکنندگان محتوا و طراحان؛ آنهایی که به پایایی و کارایی بالا نیاز دارند طراحی شده‌اند.

لیست مادربردهای MSI Z370 موجود:

ENTHUSIAST GAMING

  • Z370 GODLIKE GAMING
  • Z370 GAMING M5

PERFORMANCE GAMING

  • Z370 GAMING PRO CARBON AC
  • Z370 GAMING PRO CARBON
  • Z370I GAMING PRO CARBON AC
  • Z370M GAMING PRO AC
  • Z370 KRAIT GAMING
  • Z370 GAMING PLUS

ARSENAL GAMING

  • Z370 TOMAHAWK
  • Z370M MORTAR

PRO SERIES

  • Z370 SLI PLUS
  • Z370-A PRO
  • Z370 PC PRO

جهت کسب اطلاعات بیشتر راجع به مادربردهای MSI Z370  اینجا کلیک کنید.

همچنین هفته‌ی گذشته، MSI از مادربوردهای جدید خود مبتنی بر چیپست Intel Z370 در ایران رونمایی کرد. در این مراسم همچنین کارت گرافیک قدرتمند MSI GTX 1080 Ti Gaming X Trio نیز به معرض نمایش گذاشته شد. در ادامه شما می‌توانید تصاویری از این مراسم را مشاهده کنید:

منبع متن: pardisgame