گزارش مالی CI Games در سال 2017: از عملکرد Sniper: Ghost Warrior 3 تا موفقیت چشم‌گیر Lords of the Fallen

شرکت CI Games امروز اعلام کرد که تاکنون 750000 نسخه از بازی Sniper: Ghost Warrior 3 را به فروشگاه‌های سراسر جهان ارسال کرده است. این تیم در جدیدترین گزارش مالی خود همچنین آمار جالبی از Lord of the Fallen  نیز منتشر کرده است که تلاش برای ساخت قسمت دوم این بازی را کاملا توجیه می‌کند. بر اساس این بیانیه تاکنون بیش از 7 میلیون بازیکن موفق به تجربه نقش‌آفرینی تاریک CI Games شده‌اند و این بازی بزرگ‌ترین موفقیت تجاری این شرکت را رقم زده است.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از DSOGaming، در سه ماه گذشته سال جاری میلادی شرکت CI Games موفق به کسب درآمد 17.7 میلیون زلوتی (واحد پول کشور لهستان) شده و 3.6 میلیون این رقم سود خالص بوده است. طی ماه‌های ژانویه تا سپتامبر 2017، درآمد خالص این کمپانی به رقم 90.9 میلیون رسیده و 5.1 میلیون این عدد درآمد خالص بوده است. لازم به ذکر است که بر اساس اعلام CI Games، این ارغام تخمینی هستند و دقیق نمی‌باشند. درآمد سه ماه پایانی سال 2017 نیز در پایان ماه نوامبر اعلام می‌شود.

مدیر CI Games آقای مارک تیمینسکی در جلسه گزارش مالی این کمپانی گفت: "ما با جدیت در حال مذاکره با شرکای خلاقی هستیم که بتوانیم با اطمینان توسعه عناوینمان را به آنها بسپاریم. آنها در توسعه عناوین جدید با دیگر استودیوها همکاری خواهند کرد. اولین عنوانی که این استراتژی در ساخت آن دنبال شد، موفقیت بزرگی را به همراه آورد و حال یکی از قدرتمندترین برندهای ما است. به طور تخمینی می‌توانیم بگوییم که بیش از 7 میلیون بازیکن تاکنون Lords of the Fallen را تجربه کرده‌اند، و این برای ساخت قسمت بعدی پشتوانه بزرگی است."

CI Games در حال حاضر در حال هموار‌سازی مسیر توسعه Lords of the Fallen 2 و یک عنوان شوتر تاکتیکی است. بودجه‌ای که برای هر کدام این پروژه‌ها در نظر گرفته شده چیزی برابر با بودجه Lords of the Fallen و در حدود 30 میلیون می‌باشد.

نظر شما در مورد عناوین اخیر این کمپانی چیست؟ آیا Sniper: Ghost Warrior 3 و Lords of the Fallen مورد توجه شما قرار گرفتند؟

منبع متن: pardisgame