به‌تازگی، کپ‌کام و دیمپس (Dimps) از سه لباس جدید رونمایی کرده‌اند که سه روز دیگر در اختیار سه شخصیت مختلف Street Fighter V قرار می‌گیرند. لباس و پوشش جدید رونمایی شده برای Zangief در واقع یک زره به حساب می‌آید و لباس جدید Karin نیز لباسی مخصوص به سوارکار و اسب‌سواری بوده و در نهایت، لباس […]

لباس‌های جدیدی به‌زودی به Street Fighter V افزوده می‌گردند

به‌تازگی، کپ‌کام و دیمپس (Dimps) از سه لباس جدید رونمایی کرده‌اند که سه روز دیگر در اختیار سه شخصیت مختلف Street Fighter V قرار می‌گیرند.

لباس و پوشش جدید رونمایی شده برای Zangief در واقع یک زره به حساب می‌آید و لباس جدید Karin نیز لباسی مخصوص به سوارکار و اسب‌سواری بوده و در نهایت، لباس تازه‌ی Kolin یک لباس زیبا و آبی‌رنگِ زمستانی است. تمامی این لباس‌ها در ۲۴ اکتبر مصادف با ۲ آبان به Street Fighter V اضافه می‌شوند، ولی با این حال، هنوز قیمتشان مشخص نشده است.

شاید تاریخ ۲۴ اکتبر که در بالا ذکر کردیم برایتان آشنا باشد، زیرا در همین تاریخ آخرین شخصیت قابل بازی از فصل دوم Street Fighter V که Zeku نام دارد، به این عنوان راه می‌یابد. از اینجا می‌توانید جزئیات بیشتر در خصوص ویژگی‌ها و شرایط دریافت این شخصیت را مشاهده کنید.

Street Fighter V هم‌اکنون در دسترس رایانه‌های شخصی و پلی‌استیشن ۴ قرار دارد. اخیراً نسخه‌ی Arcade این بازی نیز معرفی شده است که محتویات مختلف جدیدی را در بر دارد و در در ژانویه‌ی ۲۰۱۸ با قیمت ۴۰ دلار به انتشار می‌رسد.

منبع متن: gamefa