همانند هر هفته، در این هفته نیز شرکت مایکروسافت لیستی از بازی‌های تخفیف خورده کنسول ایکس‌باکس وان و ایکس‌باکس ۳۶۰ را انتشار داد که در ادامه قابل مشاهده است. مایکروسافت درحال حاضر قول پشتیبانی ایکس‌باکس وان از ماوس و کیبورد در بازی‌ها را داده است. حال نخستین لوازم جانبی ماوس و کیبورد توسط مایکروسافت تایید […]

نخستین کیبورد و ماوس تایید شده توسط مایکروسافت به‌زودی برای ایکس‌باکس وان انتشار می‌یابد

همانند هر هفته، در این هفته نیز شرکت مایکروسافت لیستی از بازی‌های تخفیف خورده کنسول ایکس‌باکس وان و ایکس‌باکس ۳۶۰ را انتشار داد که در ادامه قابل مشاهده است.

مایکروسافت درحال حاضر قول پشتیبانی ایکس‌باکس وان از ماوس و کیبورد در بازی‌ها را داده است. حال نخستین لوازم جانبی ماوس و کیبورد توسط مایکروسافت تایید شده و قرار است به‌زودی برای کنسول ایکس‌باکس وان در دسترس قرار بگیرد. این دستگاه که توسط HORI ساخته شده قول آوردن استایل بازی‌های رایانه‌شخصی را به ایکس‌باکس وان بیاورد. سازندگان قول داده‌اند با تجربه بازی با این لوازم جانبی نوع بازی کردن شما متحول می‌شود و خصوصا در بازی‌های اول شخص بهبودهای قابل توجهی دریافت می‌کند.

ویژگی‌های این ماوس و کیبورد چنین نوشته شده است که از پشتیبانی چند منظوره بهره می‌برد و به راحتی از این ماوس و کیبورد برروی ایکس‌باکس وان و رایانه‌شخصی استفاده کنید.

HORI TAC Pro One در تاریخ ۳۰ اکتبر انتشار می‌یابد و قیمتی ۱۵۰ دلاری دارد.

منبع متن: gamefa