عنوان مورد انتظار L.A. Noire هم‌اکنون قابلیت پیش‌خرید خود را فعال کرده و علاقه‌مندان می‌توانند بازی را پیش‌خرید نمایند. L.A. Noire که در سال ۲۰۱۱ انتشار پیدا کرد حال قرار است نسخه بهبودیافته‌ای را با تمامی محتوای انتشار یافته به‌صورت باز عرضه دریافت نماید. LA Noire که در سال ۱۹۴۰جریان دارد، داستانی جنایی و کارآگاهی را روایت […]

عنوان L.A. Noire هم‌اکنون قابل پیش‌خرید است

عنوان مورد انتظار L.A. Noire هم‌اکنون قابلیت پیش‌خرید خود را فعال کرده و علاقه‌مندان می‌توانند بازی را پیش‌خرید نمایند. L.A. Noire که در سال ۲۰۱۱ انتشار پیدا کرد حال قرار است نسخه بهبودیافته‌ای را با تمامی محتوای انتشار یافته به‌صورت باز عرضه دریافت نماید.

LA Noire که در سال ۱۹۴۰جریان دارد، داستانی جنایی و کارآگاهی را روایت می‌کند، این بازی توانست نظر مثبت منتقدین و طرفداران را جلب کند.

نسخه بازسازی شده LA Noire دارای گرافیک بهبود یافته، همراه با آخرین بروزرسان بازی و تمامی محتوای الحاقی عرضه شده است. دوربین‌های سینماتیک تازه‌ای به بازی اضافه شده‌اند و LA Noire با رزولوشن ۱۰۸۰ برروی پلی استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان اجرا می‌شود. نسخه ایکس‌باکس وان ایکس و پلی استیشن ۴ پرو هم با کیفیت ۴K و بهبودهای اضافی اجرا خواهند شد.

این بازی هم‌اکنون با قیمت ۴۰ دلار برروی کنسول‌های نسل هشتم قابل پیش‌خرید است. همچنین بازی در آمازون و چندین فروشگاه دیگر نیز امکان پیش‌خرید را دریافت کرده.

LA Noire توسط تیم استرالیایی راک‌استار توسعه داده شده بود و سپس در سال‌ بعد این استودیو بسته شد. هنوز مشخص نشده که نسخه بهبودیافته توسط کدام یک از استودیوهای راک استار توسعه داده می‌شود.

LA Noire در تاریخ ۱۴ (۲۳ آبان) نوامبر برای نینتندو سوییچ، پلی استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان با قیمت ۴۰ دلار عرضه می‌شود. این بازی پیش‌تر در سال ۲۰۱۱ برای ایکس‌باکس ۳۶۰، پلی استیشن ۳ و رایانه‌شخصی عرضه شده بود.

منبع متن: gamefa