مایکل گمبل (Micheal Gamble) از استودیوی بایوور، اخیراً در توئیتر به بخش تک‌نفره‌‌ی Anthem پرداخته و همچنین اشتیاقش نسبت به کنسول میان‌نسلی و جدید ایکس‌باکس وان ایکس را ابراز نموده است. اول از همه، یکی از طرفداران در توئیتر گفته است که با توجه به گزارش‌های اخیر مبنی بر خروج مایک لیدلو (Mike Laidlaw) و […]

بایوور از بخش‌ تک‌نفره و انتشار اطلاعات جدید از Anthem در آینده‌ می‌گوید

مایکل گمبل (Micheal Gamble) از استودیوی بایوور، اخیراً در توئیتر به بخش تک‌نفره‌‌ی Anthem پرداخته و همچنین اشتیاقش نسبت به کنسول میان‌نسلی و جدید ایکس‌باکس وان ایکس را ابراز نموده است.

اول از همه، یکی از طرفداران در توئیتر گفته است که با توجه به گزارش‌های اخیر مبنی بر خروج مایک لیدلو (Mike Laidlaw) و ارین فلین (Aaryn Flynn) از بایوور و همچنین تعطیل شدن استودیوی ویسرال گیمز (Visceral Games)، دیگر نمی‌توان انتظار بخش تک‌نفره و داستان‌های قوی از سوی الکترونیک‌آرتز را داشت که مایکل گمبل در پاسخ به او چنین نوشته است:

تنها چیزی که می‌توانم بگویم، این است که تلاش کنید تا زمانی که بازی‌ها را ندیده‌اید قضاوت نکنید.

طرفدار دیگری پرسیده که آیا Anthem از داستان و روایتی قدرتمند بهره می‌برد یا خیر که گمبل در این خصوص نوید انتشار اخبار جدیدی را داده است:

انتظار جزئیات و اخبار جدید از Anthem (شامل پاسخ به سوال شما) در آینده را داشته باشید.

علاوه بر این‌ها، گمبل گفته است که چه به‌عنوان یک بازی‌باز و چه به‌عنوان یک بازی‌ساز، به‌شدت برای ایکس‌باکس وان ایکس اشتیاق دارد و انتظارش را می‌کشد.

Anthem که به مدت پنج سال است در دست توسعه قرار دارد، در پاییز ۲۰۱۸ توسط الکترونیک‌آرتز برروی رایانه‌های شخصی و کنسول‌های نسل هشتمیِ پلی‌استیشن ۴ و ایکس­‌باکس وان عرضه می‌گردد و عرضه‌ی یک بتا برای آن نیز تایید شده است. سازندگان این عنوان را ترکیبی از ژانرهای مختلف، اثری علمی-تخیلی مانند Star Wars و فرصتی برای بازی کردن همراه با خانواده می‌دانند!

منبع متن: gamefa