با نقدها و نمرات Elex همراه باشید: جهانی زیبا و غنی اما مملو از مشکلات بسیار

عنوان Elex یک بازی نقش‌آفرینی و اکشن سوم شخص است که توسط استودیوی آلمانی Piranha Bytes و به دست THQ Nordic برای پلتفرم‌های XOne، PS4 و PC منتشر شده است. با توجه به نمرات  بازی می‌توان گفت هر چند این عنوان نسبت به عناوین قبلی سازنده خود عمل‌کرد بهتری داشته، اما هنوز فاصله بسیاری با یک عنوان عالی دارد. شما می‌توانید نمرات و خلاصه نقد‌های برخی سایت‌ها نسبت به این عنوان را در زیر مطالعه کنید.

Meristation: 85

Elex از هر نظر فوق‌العاده وسیع است و عناصر نقش‌آفرینی به خوبی در آن خودنمایی می‌کنند. وجود مشکلاتی در توازن موجود بین دشمنان و کنترل‌های گاها ضعیف، منفی‌ترین ویژگی‌های Elex هستند. اما در هر صورت این بازی موفقیتی بزرگ برای Piranha Bytes به حساب می‌آید.

GameStar: 85

GamePro Germany: 83

Ragequit.gr: 83

4Players.de: 78

Elex می‌تواند شما را برای ساعت‌ها در جهان وسیع خود غرق کند. اما در کل مانند عنوانی است که باید سال‌ها پیش منتشر می‌شد. تقریبا تمامی عناصر موجود در بازی چیزی برای ستایش آن دارند، اما در عین حال چیزی هم برای سرزنش آن دارند.

PC Games: 77

COGconnected: 75

GRYOnline.pl: 75

Elex در نگاه اول عالی به نظر نمی‌رسد و در ساعت‌های نخست نیز می‌تواند کمی زجردهنده باشد. اما با کمی صبر می‌توان به ارزش‌های آن پی برد. طرفداران Piranha Bytes بدون شک عاشق این عنوان خواهند شد اما تازه‌واردان آن را چندان جذاب نخواهد یافت. اگر به خاطر مشکلات‌ تکنیکی آن نبود، Elex می‌توانست بسیار بهتر از این عمل کند.

3DJuegos: 70

Destructoid: 70

جهانی وسیع و زیبا، اما مملو از مشکلات مختلف که ویژگی‌های خوب بازی را مخفی می‌کنند. Elex بهترین عنوانی است که Piranha Bytes تا به‌ حال ساخته، اما برای ارتباط برقرار کردن با آن باید با سبک این استودیو آشنایی و به آن علاقه داشته باشید. در کنار تمام این‌ها، Elex را می‌توان برای به‌کار بری دقیق عناصر نقش‌آفرینی ستایش کرد.

Everyeye.it: 70

We Got This Covered: 70

GameSpace: 70

Vandal: 70

Multiplayer.it: 70

SpazioGames: 65

IGN Spain: 65

Elex در بین یک سری مشکلات تکنیکی بزرگ و خرده‌هایی از دیگر مشکلات، ایده‌هایی خوب بسیاری را دفن کرده است.

Wccftech: 64

Areajugones: 60

The Games Machine: 58

Game Revolution: 50

Eurogamer Italy: 50

PlayStation LifeStyle: 50

IGN: 49

بهترین شیوه تهیه Elex خریداری آن در حین یک تخفیف حدود یک سال بعد است، زمانی که سازندگان شاید برخی از مشکلات تکنیکی و سیستم توازن افتضاح بازی را بهبود داده باشند. Elex به احتمال زیاد پس از چند سال به یکی از آن الماس‌های نقش‌آفرینی تبدیل می‌شود که طرفدارانش با خود فکر می‌کنند چرا در هنگام عرضه چندان موفق نبود.

GameSpot: 40

Playstation Universe: 30

PSX-Sense.nl: 25

Elex یک افتضاح به تمام معناست، با وجود مشکلات بسیارش، هیچ لذتی از آن نمی‌توان برد.

Elex Metascore

منبع متن: pardisgame