استودیوی The Coalition و شرکت مایکروسافت بنا دارند تا نخستین سالگرد عرضه بازی Gears of War 4 را با انتشار یک به‌روزرسانی بزرگ و قابل توجه جشن بگیرند. بر اساس گفته‌های توسعه‌دهنده بازی Gears of War 4، این یکی از مهم‌ترین به‌روزرسانی‌هایی‌ است که تاکنون برای این بازی برنامه‌ریزی شده است. علاوه بر معرفی دو […]

به‌روزرسانی ماه اکتبر Gears of War 4، پشتیبانی از ایکس‌باکس وان ایکس را به آن می‌افزاید

استودیوی The Coalition و شرکت مایکروسافت بنا دارند تا نخستین سالگرد عرضه بازی Gears of War 4 را با انتشار یک به‌روزرسانی بزرگ و قابل توجه جشن بگیرند.

بر اساس گفته‌های توسعه‌دهنده بازی Gears of War 4، این یکی از مهم‌ترین به‌روزرسانی‌هایی‌ است که تاکنون برای این بازی برنامه‌ریزی شده است. علاوه بر معرفی دو نقشه جدید برای بخش چند نفره، به‌روزرسانی ماه اکتبر بازی Gears of War 4، پشتیبانی از کنسول قدرتمند ایکس‌باکس وان ایکس را نیز به آن اضافه می‌کند.

هنوز جزئیات پیشرفت‌هایی که به واسطه سخت‌افزار قدرتمند ایکس‌باکس وان امکان‌پذیر است مشخص نشده و پیش‌بینی می‌شود در روزهای آینده شاهد انتشار این اطلاعات باشیم. پیش از این مشخص شده بود که قرار است دو نقشه جدید برای بخش چند نفره بازی Gears of War 4 در دسترس قرار بگیرد که با نام‌های Fuel Depot و Apex Lift شناخته می‌شوند. نخستین نقشه، یک منطقه باز و بزرگ است که بر روی مبارزات از راه دور تمرکز دارد. نقشه دوم نیز یک انبار برای کنترل Gnasher Gun می‌باشد.

با این حال، Apex Lift، در Emulsion Extraction System قرار دارد، جایی که در مرکز Serano Ocean قرار گرفته و نقشه اصلی را بدون مکانیک حرکت‌های آسانسوری متصور شده است. از زیر می‌توانید تصویری از این دو نقشه را مشاهده و بررسی کنید:

بر اساس اطلاعات منتشر شده، دارندگان سیزن پس (Season Pass) بازی Gears of War 4 از روز دوشنبه دوشنبه ۱ آبان ماه (۲۳ اکتبر ۲۰۱۷ میلادی) به این به‌روزرسانی دسترسی خواهند داشت. این در حالی‌ست که دیگر بازیکنان باید تا روز دوشنبه ۸ آبان ماه (۳۰ اکتبر) برای دستیابی به آن صبر کنند. همچنین در هالووین، شخصیت‌ها و پوسته‌های جدیدی برای سلاح‌ها منتشر خواهد شد.

بازی Gears of War 4 در حال حاضر بر روی پلتفرم‌های ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی مبتنی بر سیستم عامل ویندوز ۱۰ در دسترس قرار دارد. از سوی دیگر، کنسول مورد انتظار ایکس‌باکس وان ایکس نیز در تاریخ سه‌شنبه ۱۶ آبان ماه (۷ نوامبر ۲۰۱۷ میلادی) به صورت جهانی وارد بازار خواهد شد.

منبع متن: gamefa