کمتر از دو هفته دیگر به انتشار بازی مورد انتظار Call of Duty: WW2 زمان باقی مانده است و اینک متوجه شده‌ایم که فرآیند ساخت و توسعه این بازی به پایان رسیده است. به تازگی گلن اسکافیلد (Glen Schofield)، رئیس استودیوی Sledgehammer Games، در شبکه اجتماعی توییتر، توییتی منتشر کرده و به صورت رسمی خبر […]

توسعه بازی Call of Duty: WW2 به اتمام رسید + تصویری جدید از بخش زامبی

کمتر از دو هفته دیگر به انتشار بازی مورد انتظار Call of Duty: WW2 زمان باقی مانده است و اینک متوجه شده‌ایم که فرآیند ساخت و توسعه این بازی به پایان رسیده است.

به تازگی گلن اسکافیلد (Glen Schofield)، رئیس استودیوی Sledgehammer Games، در شبکه اجتماعی توییتر، توییتی منتشر کرده و به صورت رسمی خبر اتمام ساخت بازی Call of Duty: WW2 را اعلام کرده است. بنابر گفته‌های او، پس از سه سال، تمام مواردی که به توسعه این بازی مربوط می‌شود از جمله تحقیق و نوشتن به طور کامل تکمیل شده است. وی در این خصوص اظهار داشت:

[ساخت] پروژه غول‌آسای Call of Duty: WW2 انجام شد. سه سال تحقیق، طراحی و نوشتن و … به پایان رسید. کار من به اتمام رسید. الان [همه چیز] در دست طرفداران است.

همچنین اسکافیلد اقدام به انتشار تصویر جدیدی از بخش بسیار موردانتظار زامبی‌ها کرده است که اگرچه چیز جدیدی از این بخش را فاش نمی‌کند، اما بی‌شک برای طرفداران آن خوشایند خواهد بود. این تصویر را از زیر می‌توانید مشاهده کنید:

بازی Call of Duty: WW2 در تاریخ جمعه ۱۲ آبان ماه (۳ نوامبر ۲۰۱۷ میلادی) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی عرضه و منتشر خواهد شد. در راستای دیگر اخبار مرتبط با این بازی، اخیراً Call of Duty: WW2 برای پیش‌دانلود بر روی کنسول ایکس‌باکس وان در دسترس قرار گرفته است. همچنین شاهد انتشار سه پیش‌نمایش تازه از این بازی بودیم که از این نشانی می‌توانید آن‌ها را مشاهده و در صورت تمایل دریافت کنید.

منبع متن: gamefa