تماشا کنید: تجربه The Evil Within 2 در حالت اول شخص

عناوین ترسناک سوم‌شخص بسیار دلهره‌آور و هیجان‌انگیز هستند، اما نه به اندازه عناوین ترسناک اول‌شخص! با نگاه کردن به بسیاری از نمونه‌های موجود در دنیای بازی می‌توان به این پی برد زمانی که در چنین عناوینی محدوده دیدمان اندک‌تر باشد ترس بیشتری را حس می‌کنیم. 

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از DualShockers بازی The Evil Within 2 که به تازگی منتشر شده است نیز  در حالت سوم‌شخص جریان دارد. اما به تازگی طرفداران این بازی متوجه شده‌اند که می‌توان با دست‌کاری برخی کد‌های بازی، آن را در حالت اول‌شخص نیز تجربه کرد. هر چند این ویژگی تنها برای کامپیوترهای شخصی امکان‌پذیر است. 

برای وارد شدن به حالت اول‌شخص، شما باید Console Commands بازی را فعال کرده و عبارت "pl_FPS 1" را بنویسید. همان‌طور که گفته شد، این کار باعث می‌شود بازی کاملا به حالت اول‌شخص وارد شود. این در صورتی است که The Evil Within 2 تماما برای حالت سوم‌شخص طراحی شده و تجربه آن به حالت اول‌شخص می‌تواند دشواری‌هایی را در نحوه کنترل‌ ایجاد کند، اما در عین حال بسیاری ممکن است این حالت را به شدت ترسناک‌تر از حالت اصلی بازی پیدا کنند، چرا که شما هیچوقت نمی‌بینید پشت سرتان چه اتفاقی در حال رخ دادن است.

The Evil Within 2 هم‌اکنون برای PS4، XOne و کامپیوتر‌های شخصی در دسترس است. شما می‌توانید ویدئوی حالت اول‌شخص بازی را در زیر تماشا کنید.

دانلود با کیفیت SD _ دانلود با کیفیت HD 

منبع متن: pardisgame