با عنوان Tunguska: The Visitation آشنا شوید؛ یک شوتر ایزومتریک الهام‌گرفته از سری S.T.A.L.K.E..R

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از وب‌سایت DSO Gaming، تیم Rotorist Workshop اعلام کرده است که مشغول کار بر روی یک شوتر ایزومتریک الهام گرفته از سری S.T.A.L.K.E.R به نام Tunguska: The Visitation می‌باشد. این عناون وعده‌ی مناظر و مناطق چشم‌گیر و تصمیم‌های اخلاقی چالش‌برانگیز را به بازیکنان می‌دهد و از آنجایی که به این زودی‌ها خبری از S.T.A.L.K.E.R جدید نخواهد بود شدیدا پیشنهاد می‌کنیم آن را امتحان کنید.

همچنین Rotorist Workshop یک دموی قابل بازی برای این عنوان عرضه کرده است که با تجربه‌ی آن می‌توانید تا حدودی با حال و هوای بازی آشنا شوید. بازیکنان در این بازی باید در مقابل شرایط سخت The Zone و موجودات جهش‌یافته‌ی مرگبار آن دوام بیاورند و زنده بمانند.

هنوز نمی‌دانیم که آیا Rotorist Workshop خواهد توانست این دمو را به یک بازی کامل تبدیل کند یا خیر. بازی نهایی یک عنوان نیمه‌ جهان‌باز به مانند عنوان S.T.A.L.K.E.R: Shadow Of Chernobyl خوهد بود. برای رفتن از یک منطقه به منطقه‌ی دیگر، بازیکنان ابتدا می‌بایست مسیرهای ارائه شده توسط NPCها را پیدا کنند. بر خلاف دیگر بازی‌ها، هدف نهایی در Tunguska: The Visitation تنها زنده ماندن است.

شما می‌توانید دموی بازی را از اینجا دانلود کنید.

دانلود با کیفیت SD - دانلود با کیفیت HD 

تماشای ویدیو بصورت فول اسکرین

منبع متن: pardisgame