جدیدترین جزئیات از نسخه PC عنوان PC؛ تایید عدم استفاده از Denuvo

شرکت KOEI Tecmo با تایید عرضه نسخه کامل عنوان موفق Nioh بر روی PC دوستداران این پلتفرم را هیجان‌زده کرد. Nioh: Complete Edition قرار است در تاریخ هفتم نوامبر (سه‌شنبه، ۱۶ آبان ۱۳۹۶) بر روی PC عرضه شود بر اساس شواهد به نظر می‌رسد که کمپانی سرمایه‌گذار این بازی با صرف نظر از به کار‌گیری سیستم امنیتی Denuvo anti-tamper بر روی بازی خود قصد دارد PC گیمرها را بیش از پیش تحت تاثیر قرار دهد.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از DSOGaming، کارگردان بازی آقای فومیحیکو یاسودا از استودیو Team Ninja در مصاحبه با وبسایت WCCFTech عدم استفاده از Denuvo anti-tamper را تایید کرده است. این روزها که اکثر عناوین مهم با پشتیبانی از این سیستم امنیتی عرضه می‌شوند، خبردار شدن از اینکه که Nioh از اینکار صرف نظر کرده بسیار جالب توجه است. در نظر داشته باشید که این بازی یکی از مورد انتظارترین عناوین آینده است و به اعتقاد ما KOEI Tecmo تصمیم درستی در مورد آن گرفته است.

آقای فومیحیکو یاسودا همچنین تایید کرده است که تنظیمات گرافیکی در نسخه PC قفل نخواهند بود. اطلاعاتی که اخیرا در مورد نسخه PC بازی Nioh منتشر شد این باور را بوجود آورد که بازی تنها دو حالت گرافیکی Action و Movie را در اختیار بازیکنان قرار می‌دهد. اما بر اساس گفته یاسودا دو حالت مورد اشاره تنها بخشی از گزینه‌های موجود به حساب می‌آیند و PC گیمرها می‌توانند با توجه نیاز خود گزینه‌های  گرافیکی را تنظیم نمایند.

در مورد این اینکه آیا شکست‌های اخیر Denuvo در تصمیم KOEI Tecmo نقش داشته یا خیر چیزی نمی‌دانیم. اما به هر حال شرکت‌های ناشر به Denuvo برای محافظت از بازی‌هایشان در برابر کرک شدن، حداقل در روزهای ابتدایی عرضه، اعتماد می‌کنند و زمانی که این سیستم حتی نمی‌تواند 24 ساعت از عرضه نسخه کپی بازی‌ها جلوگیری کند، مطمئننا تردید حمایت‌کنندها را به همراه دارد. به هر حال باید دید که در نهایت سرنوشت Denuvo anti-tamper چگونه رقم خواهد خورد.

منبع متن: pardisgame